Секція 5. Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності в процесі навчання студентів та учнів.
СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-КЕРАМІСТІВ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СПЕЦДИСЦИПЛІН
Вікторія Шимко
(Миргород)
Анотація. У статті розглядається сучасний стан професійної мистецької освіти в Україні. Особлива увагу приділяється питанню професійної підготовки майбутніх художників-керамістів на прикладі Миргородського художньо-промислового коледжу імені М. В. Гоголя. В статті вивчаються схожі статті та дослідження зроблені іншими авторами в цьому напрямку. Детально розглядається законодавча база професійно-технічної освіти. Автор розглядає галузеві стандарти, які визначають зміст професійної підготовки художників-керамістів, а також комплекс нормативних документів для розробки складових системи стандартів вищої освіти. На прикладі Миргородського художньо-промислового коледжу розглянуте питання особливості освіти та професійної підготовки майбутніх художників-керамістів. В статті проводиться дослідження основних напрямків сучасної мистецької освіти у контексті розвитку професійної освіти художників-керамістів. Автор робить висновки та прогнозує основні шляхи розвитку освіти спеціалістів з виготовлення кераміки. Стаття може бути корисною для викладачів мистецьких дисциплін та науковців, які досліджують професійну освіту художників-керамістів.
Ключові слова: мистецька освіта, професійна освіта, художники-керамісти.