ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗААУДИТОРНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З БІОФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
Владилена Федоренко
Криворізький медичний коледж
Анотація. Стаття присвячена дослідженню проблеми планування, організації, керівництва та контролю результатів самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів. Розв’язання окресленого питання передбачається за рахунок створення та впровадження навчального посібника «Зошит для самостійної роботи» з основ біофізики та медичної апаратури для студентів І-ІІ курсів відділення «Лікувальна справа» Криворізького медичного коледжу. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел висвітлено психолого-педагогічні та методологічні аспекти організації позааудиторної самостійної роботи студентів, що включає вивчення обов’язкових питань навчальної програми. Зроблені у статті висновки можуть бути використані під час узагальнення теоретичних засад та створення методичного забезпечення самостійної роботи студентів.
Ключові слова: самостійна робота, методика навчання біофізики, активізація пізнавальної активності студентів, компетентний фахівець, інформаційно-методичне забезпечення.
Стаття має чітку структуру: визначено мету публікації, здійснено теоретичний аналіз проблеми СРС, виокремлено завдання організації та керівництва СРС, представлено методичне забезпечення СРС та ін.
Але, на мій погляд, в публікації є дискусійні моменти. Зокрема, автор зазначає, що «…одним із основних завдань викладача у вищій школі постає розумне поєднання репродуктивного викладання готових знань з організацією самостійної роботи ...». Чому ж лише репродуктивного викладання готових знань?
Стрічка RSS коментарів цього запису