РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ДИЗАЙНЕРІВ, З МЕТОЮ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО ХУДОЖНЬО-ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Шевченко Анна
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Анотація. Стаття присвячена дослідженню поняття результатів навчання, які проаналізовано за діючими профілями освітньо-професійних програм підготовки дизайнерів у різних вищих навчальних закладах України.
Для професійної діяльності майбутніх фахівців з дизайну важливо успішно здійснювати професійну та подальшу наукову діяльність, що визначають набуті компетентності, які виявляються у його знаннях, уміннях та судженнях. Формулювання результатів освіти у формі компетентностей, здібностей випускників виконувати ті чи інші професійні обов’язки дозволяє відповідати сучасній тенденції вищої професійної освіти
У статті сформульовано зміст результатів навчання майбутніх педагогів-дизайнерів, які формують спеціалізовані компетентності студентів у процесі навчання. При цьому визначено спеціалізовані компетентності педагогів-дизайнерів: мистецько-естетична, образотворча та проектна, сутність яких полягає у формуванні у студентів здатності до художнього проектування в майбутній професійній діяльності.
Ключові слова: результати навчання, дизайн-освіта, спеціалізовані компетентності, професійна діяльність, художньо-проектна діяльність, фахівці з дизайну, педагоги-дизайнери, художнє проектування.