Формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики
Вікторія Вдовенко
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кропивницький)
Анотація. У статті висвітлено основні методичні підходи формування алгоритмічного мислення учнів початкових класів. На основі аналізу навчальної програми, діючих підручників з інформатики виділено основні етапи вироблення алгоритмічних навичок молодших школярів: ознайомлення учнів із алгоритмами певної структури; введення елементів навчальної алгоритмічної мови; реалізація системи вправ на виконання (відшукування помилок, відтворення, заміну, конструювання, перехід від однієї до іншої форми подання алгоритмів різної структури). При цьому автор закликає уникати формалізму, опиратися на життєвий досвід дитини, використовувати ігрові прийоми та оптимально поєднувати їх із інформаційними технологіями. Такий підхід допоможе забезпечити можливість кожній дитині розкрити свої здібності та підготуватися до життя у високотехнологічному конкурентному світі.
Ключові слова: початкова школа, алгоритмічне мислення, інформаційні технології.
алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики. На особливу увагу заслуговує те, що автор окремо розглянув і розвиток логічного мислення.
Стрічка RSS коментарів цього запису