Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВА

Василь Чубар

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація: Стаття присвячена аналізу соціально-економічних взаємовідносин у державі та їхнього впливу на реалізацію профільного навчання технологій виробництва учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів. При дослідженні використано взаємно доповнюванні методи: вивчення, аналіз і систематизація психолого-педагогічної, методичної і соціально-економічної літератури, а також системний і проблемно-пошуковий методи для формулювання висновків та перспектив подальших наукових розвідок. Автор проаналізував вплив соціально-економічних взаємовідносин на реалізацію профільного навчання старшокласників технологій виробництва у загальноосвітніх навчальних закладах. На основі нього виділено декілька аспектів соціально-економічних взаємовідносин й запропоновано шляхи удосконалення організації навчального процесу та його навчально-методичного забезпечення, формування професійних намірів та мотивації старшокласників до вивчення технологій виробництва, а також рекомендації з формування в них соціально-економічних та технологічних компетенцій в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова: соціально-економічні аспекти, реалізація профільного навчання старшокласників, технології виробництва.

Детальшіне

Додати коментар

Коментарі   
0 # Євгеній 21.04.2017, 23:42
Культура соціально-еконо мічних відносин в нашій країні дійсно на досить низькому рівні знаходиться, тож автор підіймає актуальну тему бо цьому не навчиш це треба вихововати.
Відповісти
0 # Катерина Гавриленко 19.04.2017, 16:49
Проблема профільного навчання старшокласників на сьогодні являється актуальною, автором статті доречно запропоновано саме запровадження шляхів удосконалення організації навчального процесу та його навчально-метод ичного забезпечення.
Відповісти
0 # Наталия Манойленко 18.04.2017, 19:19
Стаття є актуальною та має практичне застосування, тому що автором розктито та запропоновано шляхи удосконалення організації навчального процесу, його навчально-метод ичного забезпечення, формування професійних намірів та мотивації старшокласників до вивчення технологій виробництва. Дякую за статтю!
Відповісти
0 # Ольга Єжова 18.04.2017, 18:47
Проблема профільного навчання старшокласників технологій виробництва дуже актуальна. Важливим в статтыі є те, що автором запропоновано шляхи удосконалення організації навчального процесу та його навчально-метод ичного забезпечення
Відповісти
0 # Максим 18.04.2017, 14:50
Стаття є актуальною,особ ливо зараз під час реформування освіти. Автор досить непогано здійснив аналіз соціально-еконо мічних взаємовідносин у державі.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 00:25
Стаття є актуально і цікавою. Питання організації навчального процесу у профільній школі турбує багатьох методистів.
Відповісти
0 # Магар Владислав 17.04.2017, 10:05
Автор, чудово впорався з аналізом соціально-еконо мічних взаємовідносин у державі.
Відповісти
0 # Оксана 12.04.2017, 22:14
Актуальна стаття, особливо в світлі реформування освіти та старшої школи, зокрема. Цілком погоджуюсь із твердженнями автора, що важливо враховувати узгодження змісту профільного навчання сучасним та перспективним регіональним та загальнодержавн им соціально-
економічними потребам промисловості, агропромисловог о виробництва,
бізнесу, науки.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись