Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПОЛІТЕХНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (50-ТІ – 60-ТІ РОКИ ХХ СТ.)

Кіра Гнезділова, Ірина Козацька

Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького (Черкаси)

Анотація. У статті розглянуто питання актуальності для сьогодення процесу підготовки майбутніх учителів математики на різних етапах становлення і розвитку вітчизняної педагогічної освіти. Проведено історико-педагогічний аналіз розвитку системи педагогічної освіти України у 50-60-ті роки ХХ ст. Опрацьовано різноманітні нормативні документи та публікації, що формували політику в галузі освіти України зазначеного періоду; виокремлено провідні тенденції цього процесу, здійснено характеристику численних реформ, що мали вплив на підготовку майбутнього вчителя математики. Обґрунтовано, що в цей період відбувались кардинальні зміни у підготовці майбутніх вчителів математики, що були спричинені різними чинниками, такими як розвиток виробництва і сільського господарства, що як наслідок призвело до політехнізації шкільної і педагогічної освіти.

Ключові слова: політехнізація, система педагогічної освіти, постанови партії та уряду за 1952-1969 рр., майбутні вчителі, підготовка майбутніх учителів математики.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # дмитро 24.04.2017, 12:43
корисно було б використати міжнародний досвід
Відповісти
0 # Євгеній 21.04.2017, 23:57
Вважаю що побудувати майбутнє можна лише добре знаючи минуле. Сучасним творцям майбутнього не завадило б вивчати такого плану матеріали.
Відповісти
0 # Bogdan 20.04.2017, 11:59
Мне кажеться, что тема статьи немного потеряла свою актуальность.
Відповісти
0 # Зайцева Татьяна 18.04.2017, 16:21
Авторы рассматривают исторический отрезок времени и изменения в подготовке учителей математики, но нет связи с современностью, на мой взгляд, тема не актуальна, а просто содержит исторический очерк.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись