Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ПОГЛЯДАХ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

Горбунова Марина

студентка ІV курсу педагогіки та психології

Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка

м. Кропивницький

Науковий керівник – Андросова Наталя Миколаївна

Анотація: у статті проаналізовано погляди видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського на проблему патріотичного виховання дітей молодшого шкільного віку, особливості системи методів і засобів патріотичного виховання у початковій школі.

Ключові слова: патріотичне виховання, патріотизм, Батьківщина.

ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ

Юлія Паніотова

(студентка VIІ курсу факультету педагогіки та психології)

Центральноукраїнський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, професор Т. Я. Довга

В статті проаналізовано погляди В. Сухомлинського на проблему збереження здоров’я учнів. Виділено важливі ідеї, реалізація яких сприятиме ефективності здоров’язбереження молодших школярів.

Ключові слова: розвиток здоров’я дитини, здоров’язбережувальне виховання, здоров’ятворчий навчальний процес.

ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Грибенко Карина

(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)

Центральноукраїнський державний педагогічний Університет імені Володимира Винниченка,

м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, Т. О. Прибора

Анотація. У статті розглядаються погляди В. О. Сухомлинського на процес виховання естетичної культури особистості молодшого школяра та результату естетичного виховання. Представлено методи формування естетичної культури. Розкривається практична діяльність В. О Сухомлинського щодо виховання естетичної культури дитини.

Ключові слова: естетичне виховання, краса, естетичні почуття, творчість, музика, казка, «куточок краси».

ПЕДАГОГІКА ІДЕЇ ДОБРА У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Інга Пінчук

студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології)

Центральноукраїнський державний педагогічний

університет імені Володимира Винниченка,

м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, Т. О. Прибора

Анотація. У статті розкрито сутність ідеї добра в творчій спадщині В. О. Сухомлинського, які є основою для формування особистості. Особлива увага приділяється моральному, патріотичному та родинному вихованню. Проаналізувавши літературу, було встановлено, що без високої педагогічної культури суспільства, вчителя, батьків неможливою буде реалізація завдання духовно-морального становлення й розвитку особистості.

Ключові слова: педагогіка добра, виховання, гуманність, патріотизм, сім’я.

ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Катерина Зубріцька

(студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології)

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,

м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк

Анотація. У статті розглядаються питання формування моральних цінностей школярів у педагогічних працях В О. Сухомлинського і можливості використання досвіду видатного педагога в сучасних школах.

Ключові слова: моральне виховання, моральні цінності, молодший школяр, слово, педагог.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись