Горбунова Марина
студентка ІV курсу педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – Андросова Наталя Миколаївна
Анотація: у статті проаналізовано погляди видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського на проблему патріотичного виховання дітей молодшого шкільного віку, особливості системи методів і засобів патріотичного виховання у початковій школі.
Ключові слова: патріотичне виховання, патріотизм, Батьківщина.
Детальніше... Додати коментар
Юлія Паніотова
(студентка VIІ курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, професор Т. Я. Довга
В статті проаналізовано погляди В. Сухомлинського на проблему збереження здоров’я учнів. Виділено важливі ідеї, реалізація яких сприятиме ефективності здоров’язбереження молодших школярів.
Ключові слова: розвиток здоров’я дитини, здоров’язбережувальне виховання, здоров’ятворчий навчальний процес.
Грибенко Карина
(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний Університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, Т. О. Прибора
Анотація. У статті розглядаються погляди В. О. Сухомлинського на процес виховання естетичної культури особистості молодшого школяра та результату естетичного виховання. Представлено методи формування естетичної культури. Розкривається практична діяльність В. О Сухомлинського щодо виховання естетичної культури дитини.
Ключові слова: естетичне виховання, краса, естетичні почуття, творчість, музика, казка, «куточок краси».
Інга Пінчук
студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, Т. О. Прибора
Анотація. У статті розкрито сутність ідеї добра в творчій спадщині В. О. Сухомлинського, які є основою для формування особистості. Особлива увага приділяється моральному, патріотичному та родинному вихованню. Проаналізувавши літературу, було встановлено, що без високої педагогічної культури суспільства, вчителя, батьків неможливою буде реалізація завдання духовно-морального становлення й розвитку особистості.
Ключові слова: педагогіка добра, виховання, гуманність, патріотизм, сім’я.
Катерина Зубріцька
(студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. У статті розглядаються питання формування моральних цінностей школярів у педагогічних працях В О. Сухомлинського і можливості використання досвіду видатного педагога в сучасних школах.
Ключові слова: моральне виховання, моральні цінності, молодший школяр, слово, педагог.