Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ З ФІЗИКИ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ТА ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

УДК 378.147

Людмила СУХОВІРСЬКА, Оксана ЗАДОРОЖНА (м. Кіровоград)

Стаття присвячена розгляду питань використання навчальних програмних засіб з фізики на різних видах занять у професійно-технічних та вищих навчальних закладах з метою вдосконалення основних та професійних компетенцій учнів та студентів на основі ресурсного підходу.

Ключові слова: навчальний програмний засіб з фізики, компетенції, ресурсний підхід.

Статья посвящена рассмотрению вопросов использования учебных программных средств по физике на разных видах занятий в профессионально-технических и высших учебных заведениях с целью усовершенствования основных и профессиональных компетентностей учеников и студентов на основании ресурсного подхода.

Ключевые слова: учебное программное средство по физике, компетенции, ресурсный подход.

Article is devoted to the issues of use of educational software on the different types of physics classes in the vocational and higher education institutions to improve the basic and professional competences of pupils and students on the basis of the resource approach. The article deals with educational software tool for physics "Electrodynamics" as one possible implementation of the resource approach with the help of the structuring of educational material on physics and the development of special teaching materials for control and generalization of knowledge of students in vocational schools. The improvement of performance  of knowledge and skills in physics is due to the growing influence on domestic potential resources of students, namely the use of the visibility of the material (animations) and maintenance of sound effects.

Keywords: educational software tool for physics, competence, resource approach.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Чубаха Тетяна 15.10.2015, 14:35
Тема, розглянута у статті, дуже актуальна. Дана стаття може допомогти педпрацівникам ПТНЗ активізувати пізнавальний інтерес учнів на уроках фізики. Дякую за цікаву інформацію.
Відповісти
0 # Тетяна Тріщ 15.10.2015, 14:07
Використання ППЗ на уроках професійно-теор етичної, професійно-прак тичної та загальноосвітнь ої підготовок є життєвою необхідністю викладача чи вчителя будь-якого навчального закладу, тому, що теперішнім учням життя без ПК не реальне.
Бажаю успіхів та натхнення авторам у розробці та впровадженні програмно-педаг огічного забезпечення!!! !! :-)
Відповісти
0 # Холодна Наталя 15.10.2015, 14:06
Тема розглянута в статті є досить актуальною в наш час, в зв"язку зі слабкою матеріально -технічною базою кабінетів фізики або взагалі її відсутністю, виникає необхідність переходити до інтерактивних методів навчання і викладання фізики. Такі програмні засоби стануть у пригоді . :roll:
Відповісти
0 # Антоніна Сікорська 15.10.2015, 14:02
Стаття є корисною та цікавою.Запропо новані програмні засоби повинні впроваджуватися в навчальний процес для активізації розумової діяльності учнів.u
Відповісти
0 # Юлія Мармалюк 15.10.2015, 13:59
В наш час, коли немає можливості проводити досліди так, як слабка матеріально-тех нічна база або взагалі відсутня, дана розробка є актуальною і навіть необхідною
Відповісти
0 # Ткаченко Іван 15.10.2015, 13:51
стаття є на сьогодні досить актуальною. вона стане у нагоді як викладачам так і студентам.
Відповісти
0 # Ступнікова Світлана 15.10.2015, 13:49
Стаття є доступною та актуальною, рекомендую переглянути працівникам ПТНЗ
Відповісти
0 # Олександр Ковальов 15.10.2015, 13:46
Дана стяття має право на життя, вона є доступною, цікавою та актуальною ;-)
Відповісти
0 # Самброс Тамара Волод 15.10.2015, 13:44
В статті запропоновані цікаві програмні засоби для активізації пізнавального інтересу учнів, для оптимізації навчального процесу. Жаль, що кабінети фізики не завжди дозволяють їх використовувати .
Відповісти
0 # Біляк Наталія 15.10.2015, 12:40
Стаття є цікавою та доступною, щодо розгляду питань використання навчальних програмних засіб з фізики на різних видах занять у професійно-техн ічних та вищих навчальних закладах.
Відповісти
0 # Максим Хомутенко 14.10.2015, 23:12
Цікава розробка навчального програмного засобу з фізики "Електродинамік а".
Відповісти
0 # Олена Трифонова 14.10.2015, 16:47
Заслуговує на увагу розгоблена дослідниками методика використання навчальних програмних засіб з фізики на різних видах занять у професійно-техн ічних та вищих навчальних закладах з метою вдосконалення основних та професійних компетенцій учнів та студентів на основі ресурсного підходу. Стаття цікава, актуальна :-)
Відповісти
0 # Ольга Лунгол 11.10.2015, 22:09
Проблема використання навчальних програмних засіб з фізики на різних видах занять у професійно-техн ічних та вищих навчальних закладах, яка піднята авторами у статті, є досить актуальною та слушною на сьогоднішній день. Цінність даної статті полягає у розробленому авторами навчальному програмному засобі з розділу «Електродинамік а», який буде дуже ефективним й для професійно-техн ічних навчальних закладів електрорадіотех нічного спрямування.
Відповісти
0 # Galina Kurnat 11.10.2015, 14:51
Цікава, доступна та актуальна стаття! Використання навчального програмного засобу з фізики "Електродинамік а" сприятиме самостійній навчально-пізна вальній діяльності учнів, поглиблюватиме їх знання як з фізики так і з інформаційних технологій
Відповісти
0 # Светлана 10.10.2015, 16:09
Стаття актуальна. Дякуємо авторам за презентацію програмного продукту "Навчальний програмний засіб з фізики. Електродинаміка ". Цікаво.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись