Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ  ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ  ФАХІВЦЯ

Голови секції:

 

Сийка Чавдарова-Костова- доктор педагогических наук, профессор, заместитель декана Факультета Педагогики по международной и научно-исследовательской работе Софийского университета им. Св. Климента Охридского, София, Болгария.


Калініченко Надія Андріївна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри біології Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Упровадження інтерактивних методів навчання при вивченні іноземної мови у вищому юридичному навчальному закладі

МАРИНА ЯКОВЛЄВА
(
Одеса, Україна)

Навчання студентів вищих юридичних навчальних закладів професійної іноземної мови є важливим аспектом формування кваліфікованого юриста. В зв’язку з цим порушується питання використання інтерактивних методів навчання як основного фактору оптимізації процесу опанування студентами професійної іноземної мови.

Ключові слова: інтерактивні методи навчання, іноземна мова,   вища юридична освіта.

 

Teaching students in higher law institutions a professional foreign language is an important aspect of the formation of a qualified lawyer. In this regard, the question of using interactive teaching methods as the main factor of optimization process in mastering of the professional foreign language is raised.

Keywords: interactive teaching methods, foreign language, higher law education (law degree).

 

ОРІЄНТАЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА НА РЕАЛІЗАЦІЮ МЕТАСИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ЙОГО ПРОФОРІЄНТОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗНЗ

ВАЛЕНТИНА ХАРЛАМЕНКО
(Глухів, Україна)

У статті розглядаються питання метасистемного і системного підходу професійного самовизначення учнівської молоді у розрізі компетентнісного підходу у професійній діяльності соціального педагога.

Ключові слова: метасистемний підхід, системний підхід, інтеграція систем, професійне самовизначення, суб’єкт освітнього простору, досвід суб’єкта, компетентнісний підхід.

This articledeals with the system approach and mega system professional self- determination ofpupils in terms of competence-based approach in the professional activities of a social educator.

 

Keywords:mega system approach, system approach, systems integration, professional self-determination, an educational space, the experience of the subject, competence approach.

ОСОБИСТІСНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЯК ФОРМА УСВІДОМЛЕНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

НАТАЛІЯ УЙСІМБАЄВА
(Кіровоград, Україна)

У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.

Ключові слова: розвиток особистості, саморозвиток, діяльність, ідеал, самовдосконалення, особистісне самовдосконалення, самовиховання.

In the article self-perfection of the personality is seen as the highest form of the personality’s self-development, as an opportunity for personal growth and striving to move closer to a certain ideal gaining characteristics and traits of the personality.  The content and the sense of the process of self-perfection of personality of future teachers as a factor in personality development are defined.

Keywords:personal development, self-development, activity, the ideal, self-perfection, personal self-perfection, self-education.

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Наталія Тимошенко
(Київ, Україна)

Орієнтація на гуманістичні цінності та світові стандарти, демократичні перетворення, інтеграція у світову культуру ‑ це ті якісно нові риси освіти, що віддзеркалюють основні тенденції суспільного розвитку. Автори наголошують, що становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи.

Ключові слова:фахівець соціальної сфери, професіоналізм, інноваційне навчання, неперервна освіта, цінності.

Focus on humanistic values and global standards for democratic transformation, integration into the global culture become new features of qualitative education that reflects the main trends of social development. The authors emphasize that the establishment of the system of lifelong learning is a strategic task of reforming all educational systems that consistently define their national specific features while focusing on basic educational principles.

Key words:social specialist, professional, innovative training, continuous education and values.

ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Тетяна Спіріна
(Київ, Україна)

Формування особистості майбутнього фахівця починається у вищому навчальному закладі, де формуються його професійно значущі якості, творчі здібності, інтереси, цінності, зростає загальний рівень культури. У запропонованій статті авторнаголошує, що в умовах гуманізації освіти, коли культуралюдини являє собою вищу цінність, формування толерантної культури фахівців соціальної сфери стає найважливішою метою професійної підготовки.

Ключові слова:педагогічні технології, толерантна культура, толерантна свідомість, толерантність, фахівець соціальної сфери, цінності.

The formation of future professional starts in high school, which forms his/her professionally significant qualities, creativity, interests, values, increasing the overall level of culture. In the article the author points out that in a humanization of education, where human culture is a higher value, forming tolerant culture professionals is the most important social purpose of training.

Keywords:educational technology, tolerant culture, a tolerant mind, tolerance, specialist social values.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись