12:55:47, Гавриленко Ольга Миколаївна, Україна, Кіровоград
Шановні організатори інтернет-конференції з Болгарії та Кіровограда! Вдячна за можливість поспілкуватись з авторами статей. Актуальною є проблема формування готовності, зокрема майбутніх учителів до професійного застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Мені вдалось порівняти стан розвитку цієї проблеми на Україні та у Болгарії і переконатись у правильності обраного шляху власного дослідження. Бажаю всім успіху!
15:26:39, Яна Пархета, Кіровоград (Україна)
До статті Олени Берестенко.
У теперішніх умовах праці педагоги часто дбають лише про своє чесне ім’я, швидкоплинний рух кар’єри. Таким чином, іноді втрачаються інтереси вихованців. У кожному класі є учні з неблагополучних сімей. Це вимагає додаткової роботи учителів із колективом класу. Окремі аспекти педагогічних ідей А. С. Макаренка варто застосовувати у сучасній школі. Тому стаття шановної авторки є цікавою та актуальною.
15:34:59, Сергієнко Володимир Петрович, Україна, Київ
Кіровоград знову приємно здивував! Скільки корисної інформації, скільки задоволення від змісту статей, коментарів. привіт керівнику секції Валерію Вікторовичу, який зумів зібрати цілу кагорту науковців і посперечатись між собою відверто.
Привіт болгарським колегам. Ваші статті є грунтовними і для нас у великій мірі новими. Потрібно спілкуватись і досягати успіхів, обмінюватись думками, ідеями. Особливо приємно було читати те, що стосується створення тестів, критеріїв оцінювання успішності учнів, студентів.
Всім добра і злагоди!
15:40:53, Стадніченко Світлана Миколаївна, Дніпропетровськ, Україна
Мені. як викладачу медичного університету було цікаво ознайомитись із зарубіжним досвідом щодо педагогічних досліджень. Такі конференції, Миколо Іллічу та Антоніно Колєва, проводьте систематично, адже ми інформацією цікавимось і читаємо, вчимось.
Підтримуємо таке спілкування!
15:46:29, Аліна Тимошенко, Кіровоград (Україна)
До статті Віктора Куліша.
Статття присвячена актуальній проблемі професійного самовизначення майбутнього фахівця, що є визначальним для процесу професійної самореалізізації особистості, Шановний автор указує на основні аспекти професійного самовизначення особистості та чинники, що впливають на розвиток невизначеності майбутнього фахівця. Крім того, дослідник називає основні шляхи подолання професійної невизначеності, використання яких дасть змогу розв'язати проблеми в професійному становленні майбутнього фахівця. Дякую за змістовну статтю. З повагою аспірантка КДПУ ім.В.Винниченка
Шановні організатори інтернет-конференції з Болгарії та Кіровограда! Вдячна за можливість поспілкуватись з авторами статей. Актуальною є проблема формування готовності, зокрема майбутніх учителів до професійного застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Мені вдалось порівняти стан розвитку цієї проблеми на Україні та у Болгарії і переконатись у правильності обраного шляху власного дослідження. Бажаю всім успіху!
До статті Олени Берестенко.
У теперішніх умовах праці педагоги часто дбають лише про своє чесне ім’я, швидкоплинний рух кар’єри. Таким чином, іноді втрачаються інтереси вихованців. У кожному класі є учні з неблагополучних сімей. Це вимагає додаткової роботи учителів із колективом класу. Окремі аспекти педагогічних ідей А. С. Макаренка варто застосовувати у сучасній школі. Тому стаття шановної авторки є цікавою та актуальною.
Кіровоград знову приємно здивував! Скільки корисної інформації, скільки задоволення від змісту статей, коментарів. привіт керівнику секції Валерію Вікторовичу, який зумів зібрати цілу кагорту науковців і посперечатись між собою відверто.
Привіт болгарським колегам. Ваші статті є грунтовними і для нас у великій мірі новими. Потрібно спілкуватись і досягати успіхів, обмінюватись думками, ідеями. Особливо приємно було читати те, що стосується створення тестів, критеріїв оцінювання успішності учнів, студентів.
Всім добра і злагоди!
Мені. як викладачу медичного університету було цікаво ознайомитись із зарубіжним досвідом щодо педагогічних досліджень. Такі конференції, Миколо Іллічу та Антоніно Колєва, проводьте систематично, адже ми інформацією цікавимось і читаємо, вчимось.
Підтримуємо таке спілкування!
До статті Віктора Куліша.
Статття присвячена актуальній проблемі професійного самовизначення майбутнього фахівця, що є визначальним для процесу професійної самореалізізації особистості, Шановний автор указує на основні аспекти професійного самовизначення особистості та чинники, що впливають на розвиток невизначеності майбутнього фахівця. Крім того, дослідник називає основні шляхи подолання професійної невизначеності, використання яких дасть змогу розв'язати проблеми в професійному становленні майбутнього фахівця. Дякую за змістовну статтю. З повагою аспірантка КДПУ ім.В.Винниченка