• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДИДАКТИКО – МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇ

Наталія Жовтюк
(Тернопіль, Україна)

На основі аналізу сучасної літератури та з урахуванням специфіки навчання другої іноземної мови виділено дидактичні(принципи свідомості, наочності, посильності, активності, систематичності, послідовності та повторюваності) та методичні (принцип комунікативно-когнітивної спрямованості навчання, урахування лінгвістичного та навчального досвіду студентів, контрастивності, професійної спрямованості навчання) принципи формування лексичної компетентності  у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької.

Ключові слова:дидактичні принципи, методичні принципи, лексична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова, англійська мова, німецька мова.

 

On the basis of modern literature and considering the peculiarities of the second language teaching didactic (principle of conscience, visualisation, feasibility, activity, systematic character, graduality and repetition) and methodical (communicative-cognitive principle, contrastive principle, principle of students’ linguistic and learning experience consideration,  professionally – oriented teaching) principles of lexical competence forming inteaching English after German have been distinguished.

Key words:didactic principles, methodical principles, lexical competence, future teachers, second foreign language, English language, German language.

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись