• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ВМІННЯ ВЧИТИСЬ ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНІЙ ЛІТЕРАТУРІ З ПЕДАГОГІКИ

Тетяна Довга
(Кіровоград, Україна)

Стаття присвячена трансформації проблеми вміння вчитись у проблему загальнонавчальних умінь і навичок. Висвітлюється розвиток проблеми  у наукових дослідженнях 60-80 років ХХ століття та її відображення в навчальних посібниках та підручниках з педагогіки кінця ХХ – початку ХХІ століття.

Ключові слова: вміння вчитись,  загальнонавчальні вміння, навчальна діяльність, навчальна література.

 

Статья посвящена трансформации проблемы умения учитьсяв проблему общеучебных умений и навыков. Освещается развитие проблемы в научных исследованиях 60-80 годов ХХ века и ее отражение в учебных пособиях и учебниках по педагогике конца ХХ - начала XXI века.

Ключевые слова:умение учиться, общеучебные умения, учебная деятельность, учебная литература.

 

The article is devoted totransforming the problem of the ability to learn into the problem  skills. The paper covers the development of these issues in the researches 60-80s of the twentieth century and their reflection  in the manuals and textbooks on pedagogy late XX - early XXI.

Keywords: ability to learn, general academiesability,training activities, educational literature.

 

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись