МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ляшенко Олена, Трифонова Олена
Згідно Конституції України та Закону України «Про освіту» (2017) метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності [1].
У сучасному світі освіта і наука починають тяжіти не до фрагментарних знань з окремих галузей, а до інтегрованих, які б охоплювали різні галузі та відображали б цілісну наукову картину світу та сприяли формуванню наукового світогляду. За цих умов проблема реалізації міжпредметних зв’язків займає одне з центральних місць у сучасній дидактиці і привертає до себе увагу широкого кола учених.
Так, як тема йде зокрема про природничі науки, то дійсно важливо встановлювати ці міжпредметні звязки, і показувати що дане явище можна розглядати як зі сторін фізики, так і хімії і біології, а вже потім робити якісь цілісні висновки, але опираючись на звязки між предметами . Дуже сумно, що такая ситуація з підручниками і методичними посібниками для вчителів, а знання які дають,вони засвоюються але відірвано від практичних застосувань . Дякую за підняту актуальну тему, сподіваюсь, що ця ситуація згодом стане краще.
зв'язків формується пізнавальна діяльність учнів та пізнавальний інтерес до світоглядних питань у науці.
однієї сторони, а всі разом вони дають повноцінну картину про неї". Якщо ми зможемо правильно показати учню міжпредметні звязки, які можна використовувати в цих навчальних предметах, я вважаю, що відбудеться зацікавленість і краще сприйняття ним цих предметів.
компетентності створює умови для розвитку загальних прийомів
розумової діяльності, формування наукового світогляду та цілісного
сприйняття оточуючого світу.
мовлення з використанням біологічних, фізичних, хімічних термінів тощо.
Тому визначення міжпредметних зв`язків є дуже важливим для данного часу.
Стрічка RSS коментарів цього запису