ВИКОРИСТАННЯ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРАКТИЦІ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Валерія Чінчой, Сергій Рябець
Модернізація сучасної освіти визначає пріоритетні завдання, реалізація яких висуває підвищені вимоги до якості освіти у різних закладах освіти. Сучасне суспільство зацікавлене у випускниках, націлених на самореалізацію і саморозвиток, які вміють орієнтуватися в інформаційному світі, адекватно реагувати на зміни, що відбуваються, та бути конкурентоспроможним на ринку праці Реалізація цих завдань неможлива без впровадження нових технологій, пошуку і використання інновацій. Сучасним трендом в освітніх технологіях, що відповідає всім вимогам і володіє величезним потенціалом є 3D-технології [1], які дозволяють урізноманітнити уроки та лекції, зробити освітній процес ефективним і візуально-об’ємним. При аналізі літературних джерел таких авторів як: Р. Гуревича, М. Кадемія, С. Сисоєва, І. Богданова, М. Жалдака, О. Мосіюка, було визначено, що протягом останніх років проблемі використання 3D-моделювання в різних закладах освіти надавали важливого значення, але питанням конкретного застосування тривимірного моделювання з виходом на 3D-друк у ЗЗСО приділяється не достатня увага. Звідси, за мету нашого дослідження ми обрали впровадження 3D-моделюваня та 3D-друк на уроках «Технології» в старшій школі. При цьому використовувались відповідні теоретичні, емпіричні та практичні методи дослідження.
Дійсно,AUTODESK TINKERCAD простий у використанні, не потребує завантаження, а головне безкоштовний, АЛЕ залежність від наявності Інтернету робить його не ефективним під час вивчення у ЗЗСО.
Так, адаптація поданого матеріалу можлива для викладання учням у старшій школі, особливо під час уроків "Технологія".
Використання 3D технологій в навчальному процесі дозволить суттєво підвищити його ефективність завдяки наближенню віртуального комп’ютерного середовища до реального тривимірного світу, а також створити тривимірну модель деякого виробу на комп’ютері та отримати повноцінний фізичний об’єкт, що відповідає заданим параметрам.
Ті учні які "зовсім не усвідомлені" при активному залученні до даного виду діяльності ,та детальному поясненні, яке буде супроводжуватис я практикою зможуть швидко опанувати 3D-друк.
Але чому саме було обрано 3DS MAX, а не іншу програму для моделювання? І як ви плануєте використовувати в подальшому цю вазу?
В 3ds Max є велика кількість інструментів, необхідних при моделюванні різних учнівських проектів. Крім того, в даному 3D-редакторі присутні засоби для аналізу і налаштування освітленості тривимірного проекту. Також в програму був інтегрований фотореалістични й візуалізатор, який дає можливість домогтися високої правдоподібност і прораховувати зображення.
Дану вазу можна використовувати як декоративну (для сухоцвіття), а також як органайзер для олівців та ручок.
Ще хотілося дізнатися яким основним типом 3Д моделювання(їх в данній програмі 5) ви користувалися для створення свого проекту?
Але чому саме було обрано 3DS MAX, а не іншу програму для моделювання? І як ви плануєте використовувати в подальшому цю вазу?
Ще можу додати, що якщо вазу зменшити у розмірах, то можна зробити чудову та оригінальну прикрасу, наприклад сережки.
Тому що згідно "Навчальної програми «Технології» (рівень стандарту)"
На вивчення трьох навчальних модулів відводиться 105 годин. Кількість годин, що відводиться на вивчення кожного з трьох обраних модулів, учитель визначає самостійно з урахуванням особливостей проектної діяльності учнів, матеріальних можливостей школи тощо.
Стрічка RSS коментарів цього запису