Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИКОРИСТАННЯ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРАКТИЦІ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Валерія Чінчой, Сергій Рябець

Модернізація сучасної освіти визначає пріоритетні завдання, реалізація яких висуває підвищені вимоги до якості освіти у різних закладах освіти. Сучасне суспільство зацікавлене у випускниках, націлених на самореалізацію і саморозвиток, які вміють орієнтуватися в інформаційному світі, адекватно реагувати на зміни, що відбуваються, та бути конкурентоспроможним на ринку праці Реалізація цих завдань неможлива без впровадження нових технологій, пошуку і використання інновацій. Сучасним трендом в освітніх технологіях, що відповідає всім вимогам і володіє величезним потенціалом є 3D-технології [1], які дозволяють урізноманітнити уроки та лекції, зробити освітній процес ефективним і візуально-об’ємним. При аналізі літературних джерел таких авторів як: Р. Гуревича, М. Кадемія, С. Сисоєва, І. Богданова, М. Жалдака, О. Мосіюка, було визначено, що протягом останніх років проблемі використання 3D-моделювання в різних закладах освіти надавали важливого значення, але питанням конкретного застосування тривимірного моделювання з виходом на 3D-друк у ЗЗСО приділяється не достатня увага. Звідси, за мету нашого дослідження ми обрали впровадження 3D-моделюваня та 3D-друк на уроках «Технології» в старшій школі. При цьому використовувались відповідні теоретичні, емпіричні та практичні методи дослідження.

Детальніше

 

Додати коментар

Коментарі   
0 # Мурадян Арф 03.06.2020, 20:03
Актуальна тема на сьогоднішній день! 3-D технології практично хахопили весь всесвіт. Кожного дня 3-D технології застосовуються в різних сферах діяльності.
Відповісти
0 # Усатенко Діана 02.06.2020, 23:15
Актуальна тема сьогодення. Технології підкорили сучасний світ і являються цікавими для соціуму. Тому, використанфня 3D-технологій під час уроку зацікавить кожного учня. Дякую автору работу.
Відповісти
0 # Яна Закушняк 02.06.2020, 22:10
Дякую авторам за досить цікаву і актуальну тему.Вона цікава для всих хто хоче опановувати сучасні технології.
Відповісти
0 # Svitlana Kozlova 30.05.2020, 22:17
Актуальна тема дослідження! Сучасним школярам цікавов все, що пов'язано з технологіями, особливо якщо це знання, що потім будуть використані в професійній діяльності. 3D технології мають перспективне майбутнє в різних сферах, від будівництва до медицини. Тому опанування їх основами стане гарною теоретичною базою для студентів, що бажають реалізувати себе у сфері технологій.
Відповісти
0 # Владислав Мітяй 28.05.2020, 13:17
Цікава, актуальна, перспективна тема, дякую.
Відповісти
0 # Олександр Мартинюк 27.05.2020, 20:41
Актуально та перспективно. Спробуйте AUTODESK TINKERCAD - просто, ефективно, безкоштовно.
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 23:17
Дякую.
Дійсно,AUTODESK TINKERCAD простий у використанні, не потребує завантаження, а головне безкоштовний, АЛЕ залежність від наявності Інтернету робить його не ефективним під час вивчення у ЗЗСО.
Відповісти
0 # Макс 27.05.2020, 20:33
Цікаво. Вважаю цю тему актуальною, але виникає питання - чи легко адаптувати поданий матеріал для подальшого його викладання учням, адже 3д для зовсім неусвідомлених в цій темі учнів може бути тяжкою для розуміння практикою ?
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 23:10
Дякую за відгук.
Так, адаптація поданого матеріалу можлива для викладання учням у старшій школі, особливо під час уроків "Технологія".
Використання 3D технологій в навчальному процесі дозволить суттєво підвищити його ефективність завдяки наближенню віртуального комп’ютерного середовища до реального тривимірного світу, а також створити тривимірну модель деякого виробу на комп’ютері та отримати повноцінний фізичний об’єкт, що відповідає заданим параметрам.
Ті учні які "зовсім не усвідомлені" при активному залученні до даного виду діяльності ,та детальному поясненні, яке буде супроводжуватис я практикою зможуть швидко опанувати 3D-друк.
Відповісти
0 # Даша 27.05.2020, 19:54
Цікава тема!
Але чому саме було обрано 3DS MAX, а не іншу програму для моделювання? І як ви плануєте використовувати в подальшому цю вазу?
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 20:09
Дякую за запитання!
В 3ds Max є велика кількість інструментів, необхідних при моделюванні різних учнівських проектів. Крім того, в даному 3D-редакторі присутні засоби для аналізу і налаштування освітленості тривимірного проекту. Також в програму був інтегрований фотореалістични й візуалізатор, який дає можливість домогтися високої правдоподібност і прораховувати зображення.
Дану вазу можна використовувати як декоративну (для сухоцвіття), а також як органайзер для олівців та ручок.
Відповісти
0 # Курлова Даша 27.05.2020, 20:21
Дякую за таку розгорнуту відповідь!
Ще хотілося дізнатися яким основним типом 3Д моделювання(їх в данній програмі 5) ви користувалися для створення свого проекту?
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 20:37
В нашому випадку, за основу було обрано полігональне моделювання, тому що це найпоширеніший метод.
Відповісти
0 # Курлова Даша 27.05.2020, 21:13
Дякую за доцільні відповіді! Дуже якісна стаття :-)
Відповісти
0 # Даша 27.05.2020, 19:54
Цікава тема!
Але чому саме було обрано 3DS MAX, а не іншу програму для моделювання? І як ви плануєте використовувати в подальшому цю вазу?
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 20:15
Дуже приємно, що дана тема Вас так зацікавила)
Ще можу додати, що якщо вазу зменшити у розмірах, то можна зробити чудову та оригінальну прикрасу, наприклад сережки.
Відповісти
0 # Курлова Даша 27.05.2020, 20:24
Так тема дуже актуальна на данний час. На вашу думку, чи вистачить 35 годин на опанування такого досить складного матеріалу у школі?
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 21:15
Так, вистачить.
Тому що згідно "Навчальної програми «Технології» (рівень стандарту)"
На вивчення трьох навчальних модулів відводиться 105 годин. Кількість годин, що відводиться на вивчення кожного з трьох обраних модулів, учитель визначає самостійно з урахуванням особливостей проектної діяльності учнів, матеріальних можливостей школи тощо.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись