Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СИМУЛЯЦІЙ ТА ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського

Слободянюк Ірина

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Мисліцька Наталія, Заболотний Володимир

У зв’язку з загальнонаціональним карантином всі заклади освіти України переведено на дистанційну форму навчання із 12 березня 2020 року. Безумовно, така форма роботи є незвичною для всіх учасників освітнього процесу, а тому період адаптації проходили як здобувачі освіти, так і педагоги. Проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» допомагає у вирішенні питання пояснення навчального матеріалу, а також включає уроки розв’язування задач. Однак, вивчення предметів природничого циклу передбачає виконання лабораторних робіт, які є невід’ємною складовою, що забезпечує формування  експериментальних умінь та дослідницьких навичок. Оскільки в період дистанційного навчання здобувачі освіти не мають доступу до необхідного лабораторного обладнання, викладач може: перенести виконання лабораторних робіт на наступний рік [1], запланувати їх проведення в домашніх умовах, на основі найпростішого обладнання (для робіт, які можуть бути виконані в такий спосіб) або ж виконувати їх на основі online сервісів з інтерактивними симуляціями та віртуальними лабораторними роботами. Як свідчить досвід, використання останніх є досить цікавим та ефективним, оскільки дає можливість переконатися в істинності вивченого матеріалу та сприяє кращому його засвоєнню. Розглянемо окремі сервіси, які дають можливість реалізувати вищезазначене на прикладі конкретних тем.

Детальніше

 

Додати коментар

Коментарі   
0 # Сергей Александрович 10.06.2020, 09:08
Цікава інформація, яка може бути корисною як шкільним вчителям, так викладачам ВНЗ
Відповісти
0 # Світлана Буднікова 03.06.2020, 12:04
Дуже чудова та актуальна для сьогодення стаття .
І на мою думку, дуже гарний вихід з такої ситуації як карантин, дистанційне навчання і неможливість виконати лабораторні роботи. Віртуальні лабораторні роботи, які представлені як приклад в статті є дуже чудовою альтернативою справжнім лабораторним, їх принаймні є можливість виконати і спостерігати що відбувається, до того ж, на основі такого методу проведення лабораторної роботи, є більша можливість що учень зрозуміє, опанує і запам'ятає матеріал. Тому як проста лабораторна в домашніх умовах з доступними приладами, так і віртуальна лабораторна робота - це вихід, на даний момент . Дякую за висвітлення актуальної теми у цій статті.
Відповісти
0 # Усатенко Діана 02.06.2020, 23:19
Актуальна стаття, особливот на теперешній час. Хочу звернути увагу на новітній підхід до проведення лабораторних робіт, який не зустрічала раніше. Цікаві ідеї щодо наочного відображення інформації. Дякую автору за цікавий матеріал.
Відповісти
0 # Яна Закушняк 02.06.2020, 22:12
Дякую авторам за тему, вона зараз є актуальною. Дистанційне навчання для нас зараз звична справа, тому ця тема зараз є дуже корисна.
Відповісти
0 # Svitlana Kozlova 30.05.2020, 22:22
Дійсно, на сьогодні дистанційне навчання вже не рідкість, а звична справа. Тож хоч це і був новий досвід для студентів та викладачів, все ж це був корисний досвід. Як показала практика, викладання матеріалу онлайн вимагає відповидних знань та навичок, окрім того більше часу та вміння переформатувати матеріал. Тому використання віртуальних симуляцій лабораторних робіт є одним із ефективних способів подання і закріплення пройденого матеріалу.
Відповісти
0 # Зорина Пташник 29.05.2020, 11:41
Дуже актуальна дана стаття. Так як всі ми зіткнулися на карантині із дистанційним навчанням. Думаю незвично було працювати як учням так і вчителям. Тому вважаю, що ця тема дуже інформативна та корисна. Дякую авторам.
Відповісти
0 # Альона Хижняк 27.05.2020, 13:23
Дуже цікава і актуальна тема на сьогодення :-) Дякую за пізнавальну інформацію.
Відповісти
0 # Ляшок Катерина 27.05.2020, 10:53
Дуже актуально в наш час адже зараз цього неможливо учням чи студентам виконати самостійно в лабораторіі,том у віртуально це може зробити кожен з нас і таким чином засвоювати не тільки теоретичні вміння,а й практичні
Відповісти
0 # Світлана Каплун 27.05.2020, 10:29
Дякую: актуально, корисно. Підтримую наголос на необхідності інструкцій вчителя, бо інакше учні можуть (особливо спочатку) відноситися до них як до комп'ютерних розваг
Вважаю, що віртуальні симуляції та моделі допомагають в навчанні фізики не лише під час дистанційного навчання, але й, наприклад, у змішаній моделі навчання.
Відповісти
0 # Тихонова Анастасія 27.05.2020, 09:53
Під час карантину всім довелося звикати працювати дистанційно, лабораторні та практичні роботи,які є невід`ємною частиною начального процесу. Тому всі викладачі обирати як їх проводити,шукат и онлайн сервіси з віртуальними роботами!
На мою думку стаття дуже актуальна в цей період часу.
Відповісти
0 # Семерня Оксана 27.05.2020, 08:07
Яка ваша позиція до дистанційної освіти?
Відповісти
0 # Вікторія Шапран 27.05.2020, 00:29
Своїм учням кажу, що не знаєш фізику - не знаєш життя))). А фізика - це дослід і експеримент. Теж мала досвід використовувати симулятори із вказаних платформ. Діти в захваті.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись