Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ОПТИЧНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Волчанський Олег

Одним із напрямів удосконалення методики навчання природничих дисциплін, розширення й поглиблення розуміння навчального матеріалу, підвищення практичної значущості результатів навчання є збільшення компонента дослідницької діяльності. Послідовне впровадження в навчальний процес розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей молоді підвищує конкурентну спроможність на сучасному ринку праці: здатність і готовність до розв’язання комплексних задач (проблем), критичного мислення, творчості, когнітивної гнучкості, співпраці, управління, здійснення інноваційної діяльності [1]. Недаремно, чинні програми вивчення курсу фізики в профільних класах старшої школи вимагають обов’язкового «ознайомлення учнів з методами наукових досліджень, формування в них умінь…на практиці проводити фізичні дослідження (демонстрації, досліди, експерименти тощо), аналізувати, узагальнювати результати, робити висновки» [2].

Детальніше

 

Додати коментар

Коментарі   
0 # Усатенко Діана 02.06.2020, 23:26
Досить цікава стаття. Які, на думку автора, аспекти викладання можна взяти з традиційного викладання матерілу й дистанційного, щоб досягти нового "виду" навчання яке було б цікаве учням?
Відповісти
0 # Наталія Крамаренко 27.05.2020, 23:25
Можу погодитися, що вокирестання такої програми допоможе ефективно продемонструват и експеримент.
Дякую автору.
Відповісти
0 # Чінчой Валерія 27.05.2020, 22:19
Що на вашу думку краще: дистанційне навчання або традиційна школа?
Відповісти
0 # Світлана Каплун 09.06.2020, 15:07
Думаю, так званої традиційної школи вже немає: є деякі вчителі/виклада чі, які тримаються за крейду і дошку. Але вже багато хто застосовує нові, можливо і не завжди ще продумані підходи. Питання "що краще", здається тут не дуже доречним. У світовій дидактиці зараз на перший план виходить blended learning (змішане навчання), до якого педагог має бути підготовленим. Але це окрема розмова!..
Відповісти
0 # Світлана Каплун 27.05.2020, 11:31
Дякую за представлення дуже цікавого та корисного ресурсу Wolfram Demonstration Project. Поданий віртуальний експеримент з оптики може виступити основою формування узагальненого експериментальн ого уміння школярів при вивченні фізики. Із зацікавленням ознайомилися з повним набором віртуальних експериментів на цьому ресурсі.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись