Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ НА ЗАНЯТТЯХ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

УДК 378.147.227

АБУВАТФА Самі

асистент кафедри анатомії людини

Донецького національного медичного університету

ORCID ID 0000-0001-7245-2602

e-mail: [email protected]

ЛУНГОЛ Ольга Миколаївна

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри медичної фізики та інформаційних технологій №2

Донецького національного медичного університету

ORCID ID 0000-0001-8128-0072

e-mail: [email protected]

СУХОВІРСЬКА Людмила Павлівна

кандидат педагогічних наук,

в.о. зав. кафедри медичної фізики та інформаційних технологій №2

Донецького національного медичного університету

ORCID ID 0000-0003-0353-9354

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Метою Стратегії розвитку медичної освіти в Україні, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 95-р, є побудова якісної системи медичної освіти в Україні для забезпечення сфери охорони здоров’я медичними працівниками з високим рівнем підготовки. Природничо-наукові дисципліни є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої медичної освіти й являються основою для формування у студентів професійних компетентностей, розвитку клінічного мислення та причинно-наслідкових зв’язків. До природничо-наукових дисциплін відносяться анатомія людини, фізіологія, патофізіологія, мікробіологія, медична хімія тощо. Однією з фундаментальних дисциплін в системі медичної освіти, які складають теоретичну основу підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів, є медична та біологічна фізика, яка інтегрується з такими дисциплінами як медична хімія, медична біологія та ін. й закладає основи вивчення таких фахових дисциплін, як фізіологія, патофізіологія, біохімія, радіаційна медицина, гігієна та екологія, оториноларингологія, офтальмологія, фармакологія та ін.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Олена Василівна 22.11.2019, 16:33
Шановні колеги, та нічого нового, читайте краще Девида Сиббета і Сергія Бехтерєва - вони в останні роки розвивають дану методику на новій "платформі".
Відповісти
0 # Новіцька Світлана 22.11.2019, 13:26
Цікава та корисна стаття, в якій розкрита корисність використання ментальних карт для якісної організації творчого мислення студентів.
Доречним було розкриття актуальності щодо використання ментальних карт на заняттях зі студентами-іноз емцями для ефективнішого сприйняття та засвоєння інформації.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 22.11.2019, 09:30
Завжди цікаво читати матеріал, який передбачає практичні пропозиції щодо удосконалення методики навчання. Дякую авторам! Підтримую думку авторів, що особливо актуальним є використання ментальних карт в процесі
навчання студентів-інозе мців, оскільки навчання відбувається англійською
мовою, яка зазвичай не є рідною для майбутнього лікаря
Відповісти
0 # Анастасія 21.11.2019, 23:12
Шановний Олександр!!! Підкажіть, будь ласка, а Ваше наукове дослідження розмішене на сторінках сайту? Дуже цікаво почитати!!!
Відповісти
0 # Анастасія 21.11.2019, 22:37
Корисна інформація, особливо потрібно в педагогічній практиці посилання на інформаційний простір, який пропонує програмні
продукти для створення ментальних карт
Відповісти
0 # Олександр 20.11.2019, 14:30
На жаль, нічого нового. Все це давно описано російськими науковцями, тільки автори на них не посилаються
Відповісти
0 # Єфіменко Світлана 20.11.2019, 14:17
Дуже цікава і корисна стаття. Погоджуюсь з авторами статті у тому, що ментальні карти є досить ефективним засобом візуалізації, структурування і
класифікації навчального матеріалу з медичної та біологічної фізики.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись