ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ НА ЗАНЯТТЯХ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
УДК 378.147.227
АБУВАТФА Самі –
асистент кафедри анатомії людини
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0001-7245-2602
e-mail: [email protected]
ЛУНГОЛ Ольга Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, старший викладач
кафедри медичної фізики та інформаційних технологій №2
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0001-8128-0072
e-mail: [email protected]
СУХОВІРСЬКА Людмила Павлівна –
кандидат педагогічних наук,
в.о. зав. кафедри медичної фізики та інформаційних технологій №2
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0003-0353-9354
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Метою Стратегії розвитку медичної освіти в Україні, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 95-р, є побудова якісної системи медичної освіти в Україні для забезпечення сфери охорони здоров’я медичними працівниками з високим рівнем підготовки. Природничо-наукові дисципліни є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої медичної освіти й являються основою для формування у студентів професійних компетентностей, розвитку клінічного мислення та причинно-наслідкових зв’язків. До природничо-наукових дисциплін відносяться анатомія людини, фізіологія, патофізіологія, мікробіологія, медична хімія тощо. Однією з фундаментальних дисциплін в системі медичної освіти, які складають теоретичну основу підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів, є медична та біологічна фізика, яка інтегрується з такими дисциплінами як медична хімія, медична біологія та ін. й закладає основи вивчення таких фахових дисциплін, як фізіологія, патофізіологія, біохімія, радіаційна медицина, гігієна та екологія, оториноларингологія, офтальмологія, фармакологія та ін.
Доречним було розкриття актуальності щодо використання ментальних карт на заняттях зі студентами-іноз емцями для ефективнішого сприйняття та засвоєння інформації.
навчання студентів-інозе мців, оскільки навчання відбувається англійською
мовою, яка зазвичай не є рідною для майбутнього лікаря
продукти для створення ментальних карт
класифікації навчального матеріалу з медичної та біологічної фізики.
Стрічка RSS коментарів цього запису