Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «РІВНОВАГА ТІЛ»

УДК 372.853

СТАДНІЧЕНКО Світлана Миколаївна

кандидат педагогічних наук, доцент,

старший викладач кафедри медико-біологічної фізики та інформатики

ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

ORCID ID 0000-0002-1426-896X

e-mail: [email protected]

КОСТЕНКО Наталія Василівна

викладач фізики вищої категорії,

Чорноморський морський коледж ОНМУ, м. Чорноморськ.

ORCID ID 0000-0002-4689-8886

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сьогоденний світ характеризується швидкими змінами, які стосуються всіх сторін існування людини. Усі ці зміни вимагають від суспільства винахідливості, гнучкості, творчого підходу до розв’язання проблем, уміння застосовувати знання в реальному житті. У контексті євроінтеграційної освіти особливої актуальності набуває питання щодо застосування методів навчання, спрямованих на формування інформаційно-інтелектуальної компетентності учня чи студента. Саме наявність пізнавального інтересу сприяє зростанню їхньої активності на заняттях з фізики. Постає потреба реалізації єдності доступності, логічності та практичної значущості навчальної інформації, застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для її опрацювання. ІКТ поступово формують нові вподобання учнів і студентів, роблять їхній процес пізнання творчим, стимулюють до самоосвіти. Інноваційні зміни вимагають від учнів і студентів не тільки обсягу фундаментальних знань, а й розвитку різних видів мислення для становлення компетентнісно-світоглядних професійних характеристик майбутнього фахівця. Пошук ефективних методів реалізації цих ідей не втрачає актуальності.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Вікторія Шапран 22.04.2019, 22:28
Одна із тих статтей, які захоплюють своїм матеріалом. Дані форми роботи не тільки активізують роботу учнів чи студентів під час вивчення матеріалу, але й формуюють ті знання, які дійсно необхідні в житті. Для себе , як природничника, побачила як я можу зінтегрувати рівновагу в географії та фізиці на прикладі будівель та мостів; в біології - формування рівноваги в людей. Дякую.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2019, 18:22
Актуальна і цікава стаття. Завжди приємно ознайомитися з конкретними пропозиціями щодо методики навчання фізики. Дякую авторам!
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись