Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З АДАПТОВАНОЮ СИСТЕМОЮ ОЦІНЮВАННЯ

УДК 372.853

ГУР’ЄВСЬКА Олександра Миколаївна

кандидат педагогічних наук, доцент,

викладач кафедри вищої математики та фізики Центральноукраїнського національного технічного університету

ORCID ID 0000-0002-2999-6409

е-mail [email protected]

ІСИЧКО Людмила Володимирівна

кандидат педагогічних наук,

викладач кафедри медичної інформатики, медичної і біологічної фізики Української медичної

стоматологічної академії

ORCID ID0000-0002-7269-5126

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Важливою складовою навчальної діяльності була і залишається система контролю і оцінювання, діагностика та моніторингу навчальних досягнень студентів. Традиційні системи контролю, розроблені для українських студентів, недостатньо враховують індивідуально-психологічні ментальності іноземних студентів, які навчаються у вишах України. Нині формальні, спрощені методи діагностики знань змінюються інтенсивними комплексними системами, які водночас забезпечують й об’єктивність оцінювання навчальних досягнень іноземних студентів, та й українських також, і їх мотивацію до плідної роботи упродовж усього періоду навчання.

На сьогоднішній день сучасні тенденції розвитку навчального процесу закладені у підходах організації навчання та оцінки знань студента за принципами Європейської системи перезарахування кредитів (ECTS) [4].

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Трифонова Олена 18.04.2019, 18:04
Підтримую думку автора, що світові інтеграційні процеси визначають актуальність дослідження розробки та впровадження в
освітній процес системи самостійної роботи студентів-інозе мців та
системи оцінювання їх навчальних досягнень при вивченні дисциплін
природничо-математичного циклу.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись