Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ, СТВОРЕНИХ У ХМАРНИХ СЕРВІСАХ

Вінницький державний педагогічний університет

імені Михайла Коцюбинського

Копняк Наталія, Крупська Тетяна

Визначальною тенденцією розвитку національної системи освіти в Україні є її інформатизація. Використання ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи повинно бути підпорядковано як основній меті навчання, так і конкретним завданням, які розв’язує вчитель у ході заняття. Водночас повинні бути враховані фактори й умови, які впливають на навчальний процес, забезпечено дотримання санітарно-гігієнічних вимог та техніки безпеки [1, с. 11-12].

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Гаврилюк Ольга 22.04.2019, 15:00
Шановний автор, у вашій статті вказано, що наявна значна кількість сервісів для створення ментальних карт, а які саме не перераховано.
Крім того, чому сами ви обрали Mindomo, якими критеріями відбору ви користувалися? Крім того, обраний Вами сервіс можна використовувати тільки у початковій школі?
Відповісти
0 # Вакалюк Тетяна 15.04.2019, 09:43
Шановний авторе! Скажіть будь ласка, якими критеріями добору Ви користувались при виборі даного хмарного сервісу? А також хотілось би від Вас такого уточнення: чим хмарні технології відрізняються від ІКТ? Тобто що є їх характерною особливістю?
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись