Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Ільяшенко Дар'я

У науковій, науково-методичній та психолого-педагогічній літературі XX ст. питання інтеграції знань учнів з фізики і математики розглядали О. Бугайов, С. Гончаренко, Є. Коршак, Я. Малих, М. Мальський, Л. Момотта, Г. Пінчук, С. Повар, П. Самойленко, О. Сергєєв, О. Титар та ін.

Наше завдання полягає у розкритті змісту інтеграції знань старшокласників під час вивчення фізики та математики, аналізі можливих способів розв’язання поставленої проблеми.

Детальніше

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись