Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ

УДК 378.147:373.3

ОПАНАСЕНКО Наталія Іванівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти

ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний

педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

orcid.org / 0000-0002-3265-6421

e-mail: [email protected]

Анотація. У статті розкривається питання ролі самостійної роботи у фаховій підготовці вчителя закладів початкової освіти. Зокрема проаналізовано зміст самостійної роботи в процесі вивчення студентами дисципліни «Історія педагогіки». Доводиться думка про важливість розвитку в майбутніх фахівців самостійності в освітній діяльності. Наведено приклади завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Історія педагогіки». Зокрема представлені тематика рефератів, завдання для самостійної роботи в модульному середовищі. У статті зазначається, що самостійна робота дозволяє успішно розв’язувати такі завдання: формувати усвідомлений процес засвоєння знань; удосконалювати вміння і навички, визначені програмою кожного навчального предмета; готувати майбутніх фахівців до усвідомленого застосування знань у практичній діяльності; розвивати пізнавальні здібності; виховувати культуру розумової праці; виробляти потребу ефективно підвищувати свою готовність до самостійної діяльності.

Ключові слова: самостійна робота, організація самостійної роботи, принцип самостійності, освітня діяльність, підготовка майбутнього вчителя.

ДЕРЖАВНІ СВЯТА УКРАЇНИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

МУКОСЄЄНКО Ольга Анатоліївна,

вчитель інформатики вищої кваліфікаційної категорії,

учитель методист Комунального закладу

«Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33

Маріупольської міської ради Донецької області»

ORCID ID 0000-0002-3200-1097

e-mail: mukoseenko@ukr.net

Анотація. В статті описаний експеримент, проведений автором на уроках інформатики Комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Маріупольської міської ради Донецької області», по впровадженню ідей національно-патріотичного виховання за допомогою задач з державними святами України. Доведена доцільність використання задач з державними святами України на уроках інформатики. Проаналізовано підручники з інформатики для учнів 4-11 класів загальноосвітніх шкіл на наявність задач з державними святами України. Розроблено задачі з державними святами України з тем шкільного курсу інформатики. Представлені роботи учнів.

Ключові слова: державне свято України, загальноосвітній навчальний заклад, інформатика, патріотичне виховання.

Детальніше

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись