МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЯМ ВАЛЯННЯ З ВОВНИ
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Левінкова Марина, Трифонова Олена
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Існують проблеми формування й розвитку творчих здібностей студентів, зокрема креативність майбутнього вчителя технологій – це запорука його професійного становлення в умовах Нової української школи (НУШ). Як зазначає А.А. Григор’єва [1]: «У наш час вища школа відчуває потребу в оновленні наукової бази, яка би дала змогу викладачам розвивати творчі можливості студентів і забезпечувати цей складний процес на належному професійному рівні. Для студентської молоді творча діяльність стає природною і необхідною формою пізнання матеріально-предметного світу, вона виявляє резерви особистості, шляхи власного вдосконалення. Тому проблема розвитку творчих здібностей студентів набуває особливої актуальності».
суха техніка валяння (голка багато разів протикає вовну, доки та не зіб’ється) та волога (вовну обробляють мильним розчином, а потім труть до звалювання. також звернкла увагу на те, що для різних видів валяння використовують різну вовну. Вважаю доцільним те, що автор доцільно розписав обладнання
Стрічка RSS коментарів цього запису