АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНСТРУЮВАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЗАВДАНЬ З ГЕОМЕТРІЇ
1Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
2Ліцей «Престиж», м. Київ, Україна
Здоровенко Кирило1, Ізюмченко Людмила2
Очевидно, війна і повоєнна ситуація у державі потребуватиме не тільки значної кількості робочих рук, а і спеціалістів, які вміло оперують знаннями математики, фізики, хімії/біології, технологій. Україна зміцнюватиме свою обороноздатність, а тому буде попит на військові спеціальності, опанування якими неможливе без знання фізики, математики, хімії. Післявоєнна відбудова потребуватиме значну кількість проєктувальників, архітекторів, дизайнерів, будівельників, широкого спектру спеціалістів професійно-технічної освіти, будуть потрібні інженери та робітники на виробництво будівельних матеріалів, водії; фахівці ІТ-сфери, зокрема з кібербезпеки, а також розробники, програмісти, веб-дизайнери, інші ІТ-фахівці. Усі ці спеціалісти так чи інакше потребують серйозних знань з математики, фізики (хімії, біології), технологій. Ця тенденція вимагатиме від шкільної, професійної, вищої освіти переглянути освітні програми, курси, предмети у бік зміщення акцентів з гуманітарної складової на природничо-математичну. З іншого боку, реалії сьогодення такі: ні для кого не є секретом зниження зацікавленості учнів дисциплінами природничо-математичного циклу. А тому зусилля вчителів-предметників в умовах війни, чергування змішаного і дистанційного навчання, спрямовані на те, аби вмотивувати, зацікавити учнів до вивчення природничо-математичних дисциплін.