Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРО ОДИН ІЗ АСПЕКТІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРАНТІВ

Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Валентин Марченко, Микола Красницький

Сучасний учитель математики повинен володіти значним обсягом фахових знань, умінь і навичок, уміти використовувати їх у роботі з дітьми, здійснювати пошук нової інформації, систематизувати й узагальнювати її, підвищувати власну професійну компетентність. Основне завдання педагогічного університету – підготувати студентів до їх майбутньої професійної діяльності. Освітньо-професійна програма спеціальності «Середня освіта (Математика)» (другий (магістерський рівень)), відповідний навчальний план спрямовані на формування фахівця із сучасним світоглядом і мисленням, який здатний здійснювати гармонійне виховання та компетентнісне навчання математики як в основній, так і в профільній школі.

Детальніше

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись