Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ТАРАПАКА Наталія Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти

КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

імені Василя Сухомлинського e-mail: [email protected]>

Анотація

  В статті висвітлюються питання розвитку творчої активності молодших школярів. Акцентується увага на тому, що провідним видом діяльності дітей молодшого шкільного віку є навчальна діяльність, у процесі якої учень оволодіває компетентностями навчальної діяльності та набуває творчої активності.

Ключові слова: молодші школярі, творчість, активність, увага, творча уява.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Особистість у просторі духовного розвитку: навч. посіб. / І. Д. Бех. – иїв: Академвидав, 2012. – 256 с.

2. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей: учебн. пособие для студ. высших учебн. заведений / Д. Б. Богоявленская. – М.: ИЦ «Академия», 2002. – 320 с.

3. Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

4. Киричук А. В. Формирование в учащихся активной жизненной позиции / А. В. Киричук. – К.: Рад. шк., 1983. – 183 с.

5. Киршин И. А. Развитие детского словесного творчества / И. А. Киршин. – М.: Образование, 2001. – 172 с.

6. Кононко О. А. Психологічні основи особистісного ставлення дошкільника / О. А. Кононко. – Київ: Стилос, 2000. – 334 с.

7. Кудрявцева С. П. Некоторые особенности развития художественной активности учащейся молодежи / С. П. Кудрявцева // Искусство и художественное развитие учащихся. Сборник научных трудов. – Л.: Искусство, 1977. – 116 с.

8. Левин В. А. Воспитание творчества / В. А. Левин. – М.: Знание, 1977. – 64 с.

9. Моляко В. О. Актуальні соціальнопсихологічні аспекти проблеми обдарованості / Моляко В. О. // Обдарована дитина. №1, 1998. – С. 3–5.

10. Словарь иностранных слов / под. ред. О. М. Микитюк. – М.: Педагогика, 1987. – 608 с.

11. Тітов І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов // Обдарована дитина. № 10, 2008. – С. 56–60.

12. Шапар В. Б. Психологічний тлумачний словник / В. Б. Шапар. – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись