• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ

Валерія Раскалінос
(Євпаторія, Україна)

У статті розглянуто критерії, показники та рівні рефлексивної компетентності майбутніх соціальних педагогів, що дозволяють досліджувати динаміку освоєння основ професійного саморозвитку особистості як теоретичні категорії. Визначено та обґрунтуванню їх показники задля досягнення високих результатів у підвищенні рівня досліджуваного поняття на основі сутності структурних компонентів рефлексивної компетентності. Наведено рівні сформованості компетентності з урахуванням її внутрішньої структури.

Ключові слова: критерій, показники, рефлексивна компетентність, рівні сформованості рефлексивної компетентності, соціальний педагог.

 

The article describes the criteria, indicators and levels of reflective competence of future social teachers, allowing the investigation of the dynamics of the formation of the foundations of professional self-identity as a theoretical category. To achieve the results the author defines the concepts and valid indicators of the reflexive nature of competence on the basis of its structural components. Taking into consideration the internal structure of competence the author indicates its levels of its formation.

Keywords: criteria, indicators, reflective competence, levels of formed reflexive competence, social teacher.

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись