Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ

Тетяна Гущина
(Київ, Україна)

В статті проаналізовано суттєві характеристики самоосвітньої діяльності як професійної якості Визначено, що реалізація самоосвітньої діяльності на рівні професійної якості ґрунтується на навичках автономного навчання, ініціативної дієвості в умовах невизначеності та самоорганізації пошуку шляхів вирішення складних проблем.

Ключові слова:самоосвіта, самоосвітня діяльність, професійна компетентність, самовдосконалення, автономне навчання.

 

In this articlethe essential characteristics of self-education as a professional quality have been analyzed. It has been determined that realization of self-education of the professional quality level is based on the autonomous learning skills,initiative activity on the conditions of uncertainty and self-organizing of thesearch of solutions of difficult problems.

Key words:self-education, self-educational activity, professional competence, self-cultivation, autonomous learning.

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись