ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ
Тетяна Гущина
(Київ, Україна)
В статті проаналізовано суттєві характеристики самоосвітньої діяльності як професійної якості Визначено, що реалізація самоосвітньої діяльності на рівні професійної якості ґрунтується на навичках автономного навчання, ініціативної дієвості в умовах невизначеності та самоорганізації пошуку шляхів вирішення складних проблем.
Ключові слова:самоосвіта, самоосвітня діяльність, професійна компетентність, самовдосконалення, автономне навчання.
In this articlethe essential characteristics of self-education as a professional quality have been analyzed. It has been determined that realization of self-education of the professional quality level is based on the autonomous learning skills,initiative activity on the conditions of uncertainty and self-organizing of thesearch of solutions of difficult problems.
Key words:self-education, self-educational activity, professional competence, self-cultivation, autonomous learning.