Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Ірина Задорожна
(Тернопіль, Україна)

У статті обгрунтовано доцільність використання комунікативного методу, методів викладача (організація самостійного пошуку, тренування, практики спілкування; контроль) і студентів (самостійний пошук, ознайомлення, осмислення, тренування, практика спілкування; самоконтроль та самоаналіз), а також технологій проблемного навчання, проектних, інформаційно-комунікаційних технологій і технології «портфоліо» в організації самостійної роботи майбутніх учителів.

Ключові слова:метод, технологія, самостійна робота, майбутні вчителі, іноземна мова, компетентність, автономія.

 

The necessity to use the communicative method, teachers’ (organisation of self-maintained information search, training, communication; control) and students’ (self-maintained information search, familiarisation, training, communication, self-control, self-analysis) methods of self-study work organization; problem-solving, project, information technologies and technology of portfolio in future FL teachers’ self-study work organizationhave been grounded in the article.

Key words:method, technology, self-study work, future teachers, foreign language, competence, autonomy.

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись