• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗАКОНОМІРНОСТІ ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, ТВОРЧОЇ ВОЛІ ТА ПІАНІСТИЧНОЇ ТЕХНІКИ ВИКОНАВЦЯ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ

СИДОРЕЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА –

асистент кафедри музичного мистецтва

факультету культури і мистецтв

Львівського національного університету

імені Івана Франка e-mail: [email protected]

Анотація

    Статья освещает пути формирования комплекса способностей, необходимых для осуществления исполнительской деятельности пианиста.В статье проанализированы методические принципы,которые помогают решать проблемы,объединяющие в себе познавательные задачи.Автор подчёркивает роль творческого подхода к исполнению музыки как одной из целей развития личности,направленной на создание качественно новых духовных ценностей в фортепианном искусстве.

Ключевые слова: художественное творчество, интеллектуальная активность,пианистическое мастерсто, исполнительская культура, эмоциональная сфера,фортепианное искуссто,синтез объективного и субъективного.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Баренбойм Л. А. Вопросы фортепианной педагогики и исполнительства. – Ленинград, «Музыка», 1969. – 284 c.

2. Бузоні Ф. О пианистическом мастерстве. // Исполнительское искусство зарубежных стран. Вып.1. – Москва, Госмузиздат, 1962. – 175 c.


3. Гізекінг В. Статьи о пианистическом искусстве // Исполнительское искусство зарубежных стран. Вып.7. – Москва, «Музыка», 1975. – 249 c.

4. Кияновська Л. О. Психологічний портрет композитора як джерело пізнання його індивідуального стилю // Українська музика: Науковий часопис. Число 3(13). – ВидавецьЛьвівська національна музична академія імені М.В.Лисенка. – Львів, 2014. – 151 с.

5. Фейнберг С.Є. Мастерство пианиста. – Москва, «Музыка», 1978. – 206 с.

6. Чжен Лиша. Педагогическая деятельность С.Е.Фейнберга в Московской консерватории. // Музыкальная академия:научно-теоретический и критико-публицистический журнал. – № 3. – Москва, «Композитор», 2013. – 182 с.

Випуск 159 (2017)

159

 

Титульна сторінка

 

АвторСтаттяСторінка

БІДА Олена Анатоліївна

СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ 10

БИРКА Маріан Філаретович 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЕФЕКТИВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM ОСВІТИ В УКРАЇНІ  13

ДМИТРУК Лілія Анатоліївна 

ОСНОВНІ ВИДИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СТРУКТУРНІ СКЛАДНИКИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 18

 КУЗЬМЕНКО Юлія Василівна

НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ІЗ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ В УКРАЇНІ У 1950  2017 РОКИ  24

РІЖНЯК Ренат Ярославович, АКБАШ Катерина Сергіївна, ПАСІЧНИК Наталя Олексіївна 

 ҐЕНДЕРНА (НЕ-)РІВНІСТЬ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ ПРАЦІВНИКІВ ФАКУЛЬТЕТУ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ПОКАЗНИКІВ ПИТОМОГО ПАРИТЕТУ 30

 СКЛОВСЬКИЙ Ігор Зіновійович, СКЛОВСЬКА Олена Іванівна, АКСЬОНОВА Віра Ігорівна

ОБРАЗ ДОН КІХОТА ЗАПОРОЗЬКОГО, ЯК ДУХ В КОНЦЕПЦІЇ КОЛЕКТИВУ ВИДАТНОГО УКРАЇНСЬКОГО ПЕДАГОГА А. С. МАКАРЕНКА  43

 ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович

 РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН 53

 ВЕКЛИЧ Віктор Андрійович, КИСЛЕНКО Дмитро Петрович

ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ  57

ГРИШКО Ольга Іванівна, КЛЕВАКА Леся Петрівна 

СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ГУБЕРНІЇ (перша половина ХІХ – початок ХХ століття)  61

 ДУДКО Ярослава Вікторівна

ҐЕНЕЗА ПОНЯТТЯ УПРАВЛІННЯ ВИХОВНОЮ РОБОТОЮ У ВИЩОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ УКРАЇНИ  69

КАРИЧКОВСЬКИЙ Василь Дмитрович 

ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ  73

 КИРʼЯН Тетяна Іванівна

 ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ОСВІТИ І СТРУКТУРА МЕДИЧНИХ ВНЗ УКРАЇНИ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ 77

 КЛИМЕНКО Юлія Анатоліївна

ПИТАННЯ УКРАЇНІЗАЦІЇ ТА ЕСПЕРАНТИЗАЦІЇ В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (20-ті – початок 30-х років ХХ століття)  84

КОЗІЦЬКА Оксана Анатоліївна 

 СИСТЕМА ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНИХ ВПРАВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКА В ТРЕТОЬМУ КЛАСІ 89

 КРАВЧУК Оксана Володимирівна

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ДО НОВАТОРСЬКИХ ПОШУКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ  93

МОЙСЕЄНКО Раїса Миколаївна 

АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАСОБАМИ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ  97

 МОКЛЯК Володимир Миколайович

УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ СТАТУТ 1863 Р.: КОМПРОМІС МІЖ ПРОФЕСОРСЬКОЮ КОРПОРАЦІЄЮ ТА ВЛАДОЮ ЧИ УПРОВАДЖЕННЯ РЕАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ  103

 НІКОЛАЄСКУ Інна Олександрівна

ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ВИКЛАДАЧА СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ЕТАП ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ  109

 ПРИЙМАК Сергій Георгійович

СПЕЦІАЛЬНА ФІЗИЧНА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ СТУДЕНТІВ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ В ГРУПІ СПОРТИВНО-ПЕДАГОГІЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ З БОКСУ  113

 СИВАК Олена Борисівна

НАБУТТЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ В ХОДІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «АНГЛІЙСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК»  119

ЧИЧУК Антоніна Петрівна 

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ДЕТЕРМІНОВАНІСТЬ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ  123

БАГЛАЙ Оксана Ігорівна 

КУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ  129

КОВАЛЕНКО Оксана Павлівна 

 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ АВІАФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН 134

 ПЄНОВ Вадим Васильович

РОЗВИТОК ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ПІВДНІ УКРАЇНИ (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття)  139

ПОДІК Іванна Іванівна 

СТУДЕНТИ Z: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ  144

 СОБОЛЬ Наталія Віталіївна

ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  149

 ТАМОЖСЬКА Ірина Володимирівна

РОЛЬ ПРИВАТ-ДОЦЕНТУРИ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОРОБКУ ХАРКІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ПЕРІОД 1901–1917 рр. (з досвіду медичного факультету)  154

 БІЛИК Олександр Вікторович

 ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖАХ 161

 БІЛОШАПКА Наталія Миколаївна

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ПРОВІДНА ІДЕЯ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СВІТУ  167

КОВАЛЬЧУК Ірина Сергіївна 

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН  173

ТУПАЛЬСЬКА Галина Олексіївна 

 ПРИЧИНИ ОРФОГРАФІЧНИХ ПОМИЛОК ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ І ПОДОЛАННЯ 178

 ШУЛЬГА Людмила Миколаївна

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ МАЛЮВАННЯ  182

 ЯКИМЕНКО Наталія Олегівна

КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ІЗ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ  187

 ГУНЬКО Любов Олександрівна

РОЗВИТОК ПРИКЛАДНОЇ ЛІНГВІСТИКИ У КНР  193

ДОБРОВОЛЬСЬКА Лідія Вікторівна 

ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ  196

 ЖДАНЮК Анна Василівна

СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ  201

 ЗОЛОТОВСЬКА Вікторія Сергіївна

 КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА КУРСАНТІВ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ МОРСЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ 206

 КОРНЮХІНА Анна Валентинівна

 СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ РИТМІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СКРИПАЛЕЙ ПОЧАТКІВЦЕВ 210

 КОСТОЛОВИЧ Тетяна Василівна

 ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ 213

КРІВШЕНКО Ліна Миколаївна 

ЕВРИСТИЧНЕ НАВЧАННЯ: СУТНІСТЬ І ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ  219

 САМКО Алла Миколаївна

КРИТЕРІЇ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ДИСЕРТАЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НАУКОВОЇ ШКОЛИ С. ГОНЧАРЕНКА  225

СОРОКВАШИН Сергій Володимирович 

СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ОДНА З ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ  230

 ФЕСЕНКО Оксана Сергіївна

 ІНТЕЛЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН 235

Випуск 157 (2017)

157

 

Титульна сторінка

 

АвторСтаттяСторінка

КОВАЛЬЧУК Наталія Дмитрівна

«ДІМ»-«ПОЛЕ»-«ХРАМ» ЯК ЕКЗИСТЕНЦІАЛИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ 12

ОВЧАРЕНКО Наталія Анатоліївна 

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ВОКАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В США  14

 СТАШЕВСЬКА Інна Олегівна

ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ  20

СТРІХАР Оксана Іванівна 

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВУ  24

ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович 

ГЕРМЕНЕВТИЧНИЙ ПІДХІД В КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  29

 ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна

СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА  34

 АРИСТОВА Людмила Сергіївна

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ  37

 БЄЛІКОВА Валентина Венедиктівна

ДУХОВНА МУЗИКА В КОНТЕКСТІ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ  42

 БІЛОЗУБ Людмила Миколаївна

НАРОДНА ПІСНЯ У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ  47

 ГОНЧАРЕНКО Юліана Володимирівна

СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  51

ГОРБЕНКО Олена Борисівна 

ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО – ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ОРКЕСТРОВОМУ КЛАСІ  55

 ДІДИЧ Галина Степанівна

ВАГОМЕ МІСЦЕ СИМФОНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Л. РЕВУЦЬКОГО В УКРАЇНСЬКІЙ МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ  60

 ІРИГІНА Світлана Олександрівна

ТЕАТРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ЯК МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА У СИСТЕМІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-МУЗИКАНТІВ  65

КИРИЧЕНКО Олена Іванівна 

 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА 70

 КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна

ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТТЬ З КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ  76

 КУРКІНА Сніжана Віталіївна

ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  80

ЛЮБАР Руслана Олександрівна 

ПРОБЛЕМИ ДИРИГЕНТСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВ  85

 ЛЯШЕНКО Ольга Дмитрівна

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ  88

 МАРТИНЕНКО Олена Володимирівна

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ  92

МІЩАНЧУК Вікторія Миколаївна 

КОМУНІКАТИВНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ КОМПОНЕНТ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА З ВИКОРИСТАННЯМ СУГЕСТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  96

 МОГІЛЕЙ Ірина Владиславівна

РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ  101

 МОЛОДІЙ Ольга Романівна, ОБУХ Людмила Василівна

ІНТОНАЦІЙНИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЯК ОДИН ІЗ КОМПОНЕНТІВ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У КЛАСІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ  106

 ОСАДЧА Тетяна Всеволодівна

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  110

ПАРФЕНТЬЄВА Ірина Петрівна 

ОГЛЯД АСПЕКТІВ ПРЕДМЕТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ  114

 ПЛОХОТНЮК Олександр Сергійович

ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  118

 ПРОВОРОВА Євгенія Михайлівна

ТЕХНОЛОГІЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  124

 СВЕЩИНСЬКА Наталя Василівна

ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДГРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ В МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ  129

 СТЕФІНА Надія Василівна

РОЗВИТОК МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ – ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА  134

ЧЕБОТАРЕНКО Ольга Валеріївна 

МУЗИЧНИЙ ТЕКСТ: СТРУКТУРА ТА ПРОБЛЕМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ  138

 ШEВЧЕНКО Інга Леонідівна, БРОДСЬКИЙ Геннадій Леонідович

ВОКАЛЬНИЙ АНСАМБЛЬ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА  142

 ЩЕРБАК Ігор Вікторович

ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ  147

 АШИХМІНА Наталія Віталіївна

 МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 152

 ГРОЗАН Світлана Вікторівна

СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  156

 ЛЕВИЦЬКА Ірина Миколаївна

РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ШКОЛЯРІВ ДО МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  160

 ЛОКАРЄВА Юлія Валеріаівна

МЕТОД МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНОЇ СПАДЩИНИ КОМПОЗИТОРІВ ЄЛИСАВЕТГРАДУ–КІРОВОГРАДУ–КРОПИВНИЦЬКОГО)  164

 НАЗАРЕНКО Марина Павлівна

ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  168

 НЕГРЕБЕЦЬКА Ольга Миколаївна

ІСТОРІЯ АККОМПАНЕМЕНТА ЯК ВИДУ МУЗИЧНОЇ ПРАКТИКИ  173

 НОВСЬКА Олена Рудольфівна

ФАХОВИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  177

 ОБУХ Людмила Василівна

СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ РЕГЕНТІВ У ДУХОВНИХ ЗАКЛАДАХ НА ПРИКЛАДІ ДЯКІВСЬКО-РЕГЕНТСЬКОГО ІНСТИТУТУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО БОГОСЛОВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ СВ. ІВАНА ЗОЛОТОУСТОГО  181

СТУКАЛЕНКО Зоя Михайлівна 

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  186

 МАМИКІНА Анжеліна Іванівна

ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ  190

 РАСТРУБА Тетяна Віталіївна

ЗАПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ 194

БЛАЖЕВИЧ Василь Олегович 

ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ДИТЯЧИХ МУЗИЧНИХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГРИ НА ГІТАРІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ  198

ВАН ЮЕ 

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ГРИ НА МУЗИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТІ (ФОРТЕПІАНО)  202

ДЕНИСЮК Інна Сергіївна 

ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІМПРОВІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  207

 КОРНЮХІНА Анна Валентинівна

ДЕЯКІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ  211

 ЛУ Тао

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИЦІ МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА  215

 МІНЬ ШАОВЕЙ

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  219

ПОЛЯКОВА Анастасія Сергіївна 

КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ  223

 СУНЬ ПЕНФЕЙ

«ОПОРНІ СИГНАЛИ» У МЕТОДИЦІ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-СЕМІОТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  227

 СЯ Цзін

 МЕТОДИЧНІ ВІДМІННОСТІ ВОКАЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ КИТАЮ 234

 ХЕ СЮЕФЕЙ

АНАЛІЗ ЗАСОБІВ УДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ  240 

 ХУА ВЕЙ

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  245 

 ХУАН ЯЦЯНЬ

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УСПІШНОСТІ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАВСЬКО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ   250

ЧУВАСОВА Наталія Олександрівна 

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВНЗ  255 

Випуск 152 (2017)

152

 

Титульна сторінка

 

АвторСтаттяСторінка

Bazyl Ludmyla Olexsandrivna

LITERARY STUDIES AS A GUARANTEE OF FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHERS’ SELFREALIZATION IN THE CONTEXT OF PARADIGM SHIFTS IN EDUCATION 10

 Huralnyk Nаtaliia Pavlivna

THEORETICAL ASPECTS OF FORMING THE INDIVIDUAL STYLE OF A TEACHER–PIANIST ACTIVITIES  14

 Михайличенко Олег Володимирович

ПОБУТОВЕ МУЗИКУВАННЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ  18

Мозгальова Наталія Георгіївна, Барановська Ірина Георгіївна 

УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ  20

Олексюк Ольга Миколаївна 

ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ ДІАЛОГ/ПОЛІЛОГ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  25

 Otych Helen Mukolaivna

THE ART AS MEANS OF UPBRINGING OF SPIRITUALITY OF PERSONALITY IN GLOBALIZED SOCIETY  28

Падалка Галина Микитівна 

ПЕДАГОГІКА МИСТЕЦТВА: ДОМІНАНТНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ  31

 Rastrygina Alla Mykolaivna

THE PHENOMENON OF SPIRITUAL UPBRINGING IN THE MODERN EDUCATIONAL CONTEXT  37

 Rebrova Helen Evgenivna

BUILDING UP ORGANIZATIONAL AND METHODICAL SYSTEM AS A STRATEGY OF FUTURE MUSIC AND CHOREOGRAPHY TEACHERS’ PROFESSIONAL TRAINING  41

Семеног Олена Миколаївна 

НАСТАВНИЦТВО В НАУЦІ І ОСВІТІ ДОРОСЛИХ  46

 Stratan-Artyshkova Tetiana Borysivna

DEVELOPMENT PROSPECTS OF CREATIVE AND PERFORMING PREPARATION OF FUTURE TEACHERS MUSICIANS  51

 Сherkasov Volodymyr Fedorovych

THE METHODS OF WORK WITH THE THIRD YEAR PUPILS OVER THE INTERPRETATION OF PIECES OF MUSICAL ART  55

 Shandruk Svitlana Ivanivna

SONGS IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM  60

Щолокова Ольга Пилипівна 

ФОРМУВАННЯ НАЦИОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІКИ МИСТЕЦТВА  63

Karczmarzyk Małgorzata, Łapot-Dzierwa Kinga 

MALARSTWO ZDZISŁAWA BEKSIŃSKIEGO W OCZACH SZEŚCIOLATKÓW - ANALIZA SEMIOTYCZA ZNACZEŃ DZIECIĘCYCH NA TEMAT WYBRANYCH OBRAZÓW ARTYSTY  69

 Гаврілова Людмила Гаврилівна

МУЛЬТИМЕДІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНОІСТОРИЧНИХ ТА МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ВИЩОЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ  73

 Krauze-Sikorska Hanna

THE WORLD OF DIGITAL ART. ON THE VALUES OF ADOLESCENT ARTISTIC CREATIVITY PRESENTED IN CYBERSPACE  79

 Kuszak Kinga

SOCIETY’S CULTURAL EXPERIENCES INSCRIBED IN LANGUAGE  86

Davidovitch Nitza 

THE EFFECT OF TECHNOLOGY ON STUDENTS' READING HABITS: READING FROM A SCREEN VERSUS READING FROM PAPER  91

Андрощук Людмила Михайлівна 

РОЛЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ВИДАНЬ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В СИСТЕМІ ХОРЕОГРАФІЧНОПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ  97

Horbenko Helen Borysivna 

CONCEPTUAL DEVICE OF THE PROBLEM OF ARTISTIC AND INTERPRETIVE COMPETENCE OF FUTURE TEACHER OF MUSICAL DISCIPLINES  102

 Didych Halina Stepanivna

ON THE PROBLEM OF FORMATION OF NATIONAL CONSCIOUSNESS OF PERSONALITY OF FUTURE TEACHERS OF MUSICAL ART  106

 Ivanenko Nadiya Victorivna

EDUCATION FOR DEMOCRATIC CITIZENSHIP: TEACHING VIRTUES AND VALUES  110

 Klepar Mariya Vasylivna

FOLK - SONG TRADITION IN THE DEVELOPMENT OF INDIVIDUAL SPIRITUALITY  114

 Мозолюк-Коновалова Олена Миколаївна

ВПЛИВ ТВОРЧОГО СЕРЕДОВИЩА НА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА  116

 Sikorska Joanna

ADOLESCENTS IN A VIRTUAL MUSEUM OR HOW TO TEACH ABOUT THE CULTURAL HERITAGE OF OTHER NATIONS  121

 Рагозіна Вікторія Валентинівна

ПЕРЕДУМОВИ І ОСОБЛИВОСТІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РАННЬОМУ ВІЦІ  126

Chernionkov Yaroslav Oleksandrovych, Rozhkova Natalya Grygorivna 

INNOVATIVE ASPECTS OF STUDYING ENGLISH AT THE ART FACULTY  132

 Shevchenko Inha Leonidivna, Brodskyi Gennadiy Leonidovych

PROFESSIONAL AND PERSONAL FORMATION OF A STUDENT IN THE CULTURAL AND ARTISTIC SPACE FROM THE POSITIONS OF THE SYSTEMATIC AND SYNERGETIC APPROACH  137

Бондаренко Анжеліка Володимирівна 

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОГО НАВЧАННЯ  141

 Бондаренко Дмитро Володимирович

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  145

Grosan Svitlana Viktorivna 

RESEARCH WORK AS A WAY OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF THE TEACHER OF MUSIC ART  148

Nazarenko Maryna Pavlivna 

THEORETICAL BASIS OF CONCERTMASTER PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF MUSIC ART  150

 Stryzhakov Artem Olehovych

THE DEVELOPMENT OF STUDENTS SPIRITUAL CULTURE BY MEANS OF FOLK CHOREOGRAPHY  154

 Yanenko Oksana Andriivna

SPECIFIC TRAINING OF A MODERN PROFESSIONAL MUSICIAN IN VARIETY SINGING CLASS  159

Новосадова Світлана Артемівна 

МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ (НА ПРИКЛАДІ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН)  162

 Ван Кань

АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЕВРИСТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  165

 Murovana Iryna Volodymyrivna

FORMATION AND DEVELOPMENT OF CHILDREN'S CHOREOGRAPHIC EDUCATION IN KIROVOHRAD REGION IN THE SECOND HALF OF THE 70-S OF THE XX CENTURY  170

Випуск 155 (2017)

155

 

Титульна сторінка

АвторСтаттяСторінка

Л И М А Р Е Н К О Лідія Іванівна

 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ КУЛЬТУРОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 12

 ШАНДРУК Світлана Іванівна

МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ: СВІТОВИЙ ДОСВІД  16

ABİ Mehmet, ÜSTÜNEL Eda 

PLURILINGUALISM AND PLURICULTURALISM IN CEFR  20

 SZATAN Ewa

RYTMIKA EMILA JAQUES-DALCROZE’A – ASPEKTY ARTYSTYCZNE I WYCHOWAWCZE METODY WE WSPÓŁCZESNYM KSZTAŁCENIU MUZYCZNYM W POLSCE  28

ПОХИЛЕНКО Віктор Федорович 

НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНІ ІМПЕРАТИВИ В СИСТЕМІ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ТА АНСАМБЛЮ «ПРОЛІСОК» 33

БЄЛІКОВА Валентина Венедиктівна 

СТОРІНКИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ КРИВОРІЖЖЯ  38

БУЗОВА Олена Дмитрівна 

СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ У ЗМІСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ  41

ГАРБУЗЕНКО Лариса Володимирівна, СТРІТЬЄВИЧ Тетяна Миколаївна 

АКТИВНІ МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ  46

 ГУНЬКО Наталія Олександрівна

ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА  51

КИРИЧЕНКО Олена Іванівна 

РОЗВИТОК ЕСТЕТИЧНОГО І ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ АРХІТЕКТУРНОГО ОБРАЗУ В СТУДЕНТІВ ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ  56

 МОЖАЙКІНА Надія Семенівна

ТВОРЧА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОБРАЗУ ЮРОДИВОГО В ОПЕРІ «БОРИС ГОДУНОВ» І. С. КОЗЛОВСЬКИМ  61

ПРОВОРОВА Євгенія Михайлівна 

ФОРМУВАННЯ СПІВАЦЬКОГО ТА РОЗМОВНОГО ЗВУКОУТВОРЕННЯ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ  65

CHYCHUK Antonina Petrivna 

THE SOCIAL STATUS OF TEACHERS IN THE UNITED STATES OF AMERICA  69

ШЕВЧЕНКО Лілія Михайлівна 

НОВІ УПРАВЛІНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ МУЗИКАНТІВ  72

 БЄЛІКОВА Олена Аркадіївна

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ У МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ  76

 МАЛЕЖИК Юлія Миколаівна

РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ ОБРАЗОТВОРЧИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ  80

 КОЛОСКОВА Жанна Володимирівна

РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КЛАСІ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ  85

НЕГРЕБЕЦЬКА ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА 

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  88

PROKOPCHUK Olha Igorivna 

THE USE OF MOBILE TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF FUTURE PROFESSIONALS OF ARTS DEGREE TRAINING  92

 ПУНГІНА Ольга Анатоліївна

МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ М.І. ЖУКА У РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОЇ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ  96

РОЙТЕНКО Ніна Олександрівна 

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ВОКАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  101

Г А Й Д А Й Лариса Володимирівна, П О В О Р О З К О Людмила Андріївна 

МОВА, МУЗИКА, ОСВІТА ЯК СКЛАДНИКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ  104

 ДАВИДОВ Валерій Миколайович

ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ «ПЛЕНЕР» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГА-ХУДОЖНИКА  107

 ДЕРМЕЛЬОВА Наталія Миколаївна, ПШЕНИЧНИХ Микола Миколайович

ФОРМИ І МЕТОДИ МУЗИЧНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  111

КУЛІНІЧ Лариса Олександрівна 

ФОРМУВАННЯ ФАХОВОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА  116

 ПАПЕТА Олена Валеріївна

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ МАНЕРИ ЛЮДМИЛИ СЕМИКІНОЇ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ В КИЇВСЬКОМУ ХУДОЖНЬОМУ ІНСТИТУТІ  119

САЛЕНКО Олег Олександрович 

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ  122

 ГУСЄВА ЛЮБОВ ГРИГОРІВНА

ТВОРЧИЙ МЕТОД К. ПІСКОРСЬКОГО В КОНТЕКСТІ СТАНОВЛЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ  126

КАСІЛОВ Іван Анатолійович 

СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  130

 КОСІНСЬКА Наталія Леонідівна

ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНОГО ОБРАЗУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ  134

 К У Р И Л О Валерія Владиславівна

СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  139

 МАЄВСЬКА Анастасія Сергіївна

ОСОБЛИВОСТІ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  142

 МИХАЙЛИ Ш И Н Олександр Володимирович

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА ВІД ВИТОКІВ ДО КІНЦЯ ХVI СТОЛІТТЯ  146

 ЯРОШЕВСЬКА Лариса Віталіївна

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДИРИГЕНСЬКО-ХОРОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  150

 ВАН СЮЄ

ФОРМУВАННЯ ЗВУКООБРАЗНИХ УЯВЛЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ  155

 ВЕЙ СІМІН

КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ ТЕМПО-РИТМІЧНИХ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ  159

 ВРОДА Людмила Анатоліівна

ЦІННОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ В ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА  164

 ГАО ІЮАНЬ

ГУМАНІЗАЦІЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ  168

 КОВАЛЬ Анастасія Станіславівна

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  173

КУДРИЦЬКИЙ Дмитро Юрійович 

ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД ФОРТЕПІАННОЇ НОТНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ АМАТОРІВ  176

Л А Н Ь С І Н Ь Д З Ю Н Ь

ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ В КНР  180

 ЛІ ЛАНЬ

СПЕЦИФІКА ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ ПІДЛІТКІВ  183

 L O C H A O

VOCAL TRAINING OF FUTURE MUSIC TEACHER IN THE CONTEXT OF THEORY AND PRACTICE OF PERSONIFICATION  187

ЛЯН ХАЙЄ 

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  191

 Н А Д У Т Е Н К О Олена Леонідівна

СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ В СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ  195

Р А Х М А Н О В А О к с а н а К а х р а м о н і в н а 

СТРУКТУРА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ СИНЕСТЕЗІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  201

 СЮЙ ЦЗЯЮЙ

СУТНІСТЬ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ДО ПРОДУКТИВНОЇ РОБОТИ З ШКОЛЯРАМИ  205

T A N S I Y A O 

THE NEW VISION OF INTEGRATION PROCESSES IN THE PIANO CLASS  208

Т А Н Ц З Е М І Н 

МЕТОДИКА СПІВАЦЬКОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА КОНСОЛІДАЦІЙНИХ ЗАСАДАХ  213

ТКАЧЕНКО Ірина Олександрівна 

СТРУКТУРА ВИЩОЇ ХОРЕОГАРФІЧНОЇ ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ  217

У СІНМЕЙ 

АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  221

S H E V C H E N K O Anastasia Sergiivna 

SCIENTIFIC-METHODOLOGICAL SEARCH IN THE SPHERE OF JAZZ VOCAL: A COMPARATIVE ANALYSIS  226

 ХАНЬ ЮЙЦЕНЬ

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА  229

 ЯО ЯМІН

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ  233

 MAKHINKO Iryna Oleksandrivna

THE SPECIFICITY OF THE WORK OF A FUTURE PIANO ACCOMPANIST ON CHAMBER VOCAL REPERTOIRE IN THE SOLO SINGING CLASS  237

 САКСАГАНСЬКА Катерина Романівна

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (В КОНТЕСТІ ПРОЕКТУ «ВІДКРИТИЙ СВІТ»)  241

 ГРАБОВСЬКА Ірина Леонідівна

СПЕЦИФІКА КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ У ПТНЗ  246

ПОХІЛЬКО Олена Вікторівна 

РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ Ю. СТУПАКА У ПРАКТИЦІ ВІТЧИЗНЯНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ  249х
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись