Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

КУРИЛО Валерія Владиславівна –

викладач кафедри методики музичного виховання,

співу та хорового диригування Криворізького педагогічного інституту

ДВНЗ «Криворізький національний університет»

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті автором були визначені ключові поняття проблеми формування вокально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва; методологічні підходи: діяльнісний, компетентнісний, системний, особистісно орієнтований, які надали змогу розглядати вокальновиконавську майстерність як: результат особливого виду мистецької діяльності особистості – підготовки до вокально-виконавської діяльності.

Ключові слова: вокально-виконавська майстерність, майбутній вчитель, учитель музичного мистецтва, педагогічна майстерність, дидактика.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гребенюк Н. Є. Вокально-виконавська творчість: дисертація… доктора мистецтвознавства: спец. 17.00.03 / Наталія Євгеніївна Гребенюк. – К., 2000. – 369 с.

2. Демічева І. Р. Сутність і особливість професійної діяльності вчителя / І. Р. Демічева. – М., 2009. – 132 с.


3. Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, І. Ф. Кравченко, І. Ф. Кривонос та ін..; За ред.. І. А. Зязюна. – 2-ге вид. допов. – К.: Вища шк., 2004. – 422 с.

4. Колодуб І. С. Питання теорії вокального мистецтва: Посібник до курсу історії та теорії вокального мистецтва / І. С. Колодуб. – Харкiв: Промінь, 1995. – 120 с.

5. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведеия: В 2-ух томах / А. Н. Леонтьев. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 2 – 320 с.

6. Падалка Г. М. Учитель, музика, діти / Г. М. Падалка. – К.: Музична Україна, 1982. – 144 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись