Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

ЯО ЯМІН –

аспірант кафедри педагогіки мистецтва і фортепіанного виконавства

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проведено теоретичний аналіз категорії «самоорганізація навчального простору студента». Розглянуто різні наукові підходи до поняття «навчальний простір», а також запропоновано власне визначення самоорганізації навчального простору майбутніх педагогівмузикантів з урахуванням надбань вітчизняної та зарубіжної науки та специфіки підготовки студентів у вищих навчальних закладів мистецького напряму.

Ключові слова: самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, фахові компетенції, вміння, навички.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бондаревская Е. В. Теория и практика личностно-ориентированного образования / Е. В. Бондаревская. – Ростов-на-Дону : Булат, 2000. – 351 с.

2. Волчегурский Б. Л. Некоторые проблемы построения профессиограммы учителя музыки / Б. Л. Волчегурский. // Вопросы фортепианной педагогики: Сб. науч. тр. / Под ред. Ю.М. Гохфельда. – М.: МГПИ им. В. И. Ленина, 1980. – С. 113–118.

3. Касярум Н. Освітній простір: становлення поняття / Н. Касярум. // Витоки педагогічної майстерності. – 2013. – Вип. 12. – С. 107–113.

4. Килівник А. М. Формування культури самоорганізації майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки / Килівник А. М.: автореф. дис… на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: 13.00.04: Теорія та методика професійної освіти. – Хмельницький, 2015. – 20 с/

5. Концевая Г.М., Концевой М.П. Высокое искусство самообразования (к 250-летию со дня рождения Иоганна Вольфганга Гете) [Електронний ресурс]. – Режимдоступу: http://elib.org.ua/pedagogics/ua_readme.php?subaction =showfull&id=1107802936&archive=&start_from=&u cat=1&

6. Мирончук Н. М. Самоорганізація професійної діяльності як основа професійного зростання викладача вищого навчального закладу / Н. М. Мирончук. // Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. – Вінниця – Київ, 2015. – С. 69–73.

7. Смульсон М. Л. Психологічні особливості віртуальних навчальних середовищ / М. Л. Смульсон. // Технології розвитку інтелекту. – К.: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – 2012. – С. 116–126.

8. Тарасов С. В. Образовательная среда: понятие, структура, типология / С. В. Тарасов. // Вестник Ленинградского государственного университета им. А. С. Пушкина. – 2011. – №3. – Том 3. – С. 133–138.

9. Цагарелли Ю. А. Процессы самоорганизации, самоуправления, саморегуляции в музыкальной деятельности / Ю. А. Цагарелли. // Теоретические и прикладные исследования психической саморегуляции: Тезисы докладов научной конференции. – Казань: КГУ, 1982. – С. 11– 13.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись