Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБЛИВОСТІ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

МАЄВСЬКА Анастасія Сергіївна –

викладач Університетського коледжу,

аспірант кафедри теорії та методики музичного мистецтва

Інституту мистецтв Київського університету

імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

  У даній статті розглядаються і визначаються поняття професійного саморозвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва, його готовності до даної діяльності, а також особливості вокальновиконавського саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва з точки зору аксіологічного, синергетичного, компетентнісного підходів; розглядається структура досліджуваної готовності.

Ключові слова: професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва, особливості вокально-виконавського саморозвитку.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бондаренко Л. А. Формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментальновиконавської підготовки: автореф. дис. канд. пед. наук – спец. 13.00.04 / Л. А. Бондаренко. – Київ., 2014. – 20 с.

2. Вієвська М. Г., Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Г. Вієвська, Л. І. Красовська / Вища школа. 2010. – № 3/4. – С. 89–104.

3. Власова Е. А. Профессиональное саморазвитие будущих социальних педагогов / Е. А. Власова / Социальная работа и социальная политика: состояние и перспективы: сб. науч. трудов. – Балашов: Николаев, 2005. – С. 14–16.

4. Драгнєв Ю. В. Професійний і особистісний саморозвиток майбутнього вчителя фізичної культури як необхідна умова професійного вдосконалення / Ю. В. Драгнєв / Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 4. – С. 132–138.

5. Енциклопедія освіти / [гол. ред. В. Г. Кремень; Акад. пед. наук України]. – Київ.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

6. Книга національної освіти України / Акад. пед. наук України; за ред. В. Г. Кременя. – К., 2009. / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://refdb.ru/look/1238872-p6.html.

7. Кокарєва Е. О. Евристичне навчання як засіб творчого саморозвитку майбутніх педагогів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Е. О. Кокарєва. – Тернопіль, 2012. – 19 с.

8. Костенко М. А. Педагогічні умови професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя: автореф. дис. канд. пед. наук – 13.00.04 / М. А. Костенко. – Харків, 2002. – 20 с.

9. Кузікова С. Б. Психологія саморозвитку: навч. посіб. / С. Б. Кузікова. – Суми: МакДен, 2011. – 149 с.

10. Куликова Л. Н. Проблемы саморазвития личности / Л. Н. Куликова. – [2-е изд., испр. и доп.]. – Благовещенск: изд-во БГПУ, 2001. – 342 с

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись