Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВХОРЕОГРАФІВ

МАРТИНЕНКО Олена Володимирівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач

кафедри хореографії Бердянського державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається важливість формування здоров’язберігаючої компетентності під час фахової підготовки студентів-хореографів; автором визначені педагогічні умови, які сприяють підвищенню якості здоров’язберігаючого освітнього середовища під час професійної підготовки студентів-хореографів БДПУ та надані методичні рекомендації щодо їхнього застосування.

Ключові слова: фахова підготовка студентів-хореографів, здоров’язберігаюча компетентність, здоров’язберігаюче навчальне середовище.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Воронін Д. Є. Здоров’язберігаюча компетентність студента в соціальнопедагогічному аспекті // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. за ред. Єрмакова С. С. – Харків: ХДАДМ (XXПІ), 2006. – № 2. – С. 25–28.

2. Фертик В. Е. Профессиональнотворческое совершенствование студентовхореографов в условиях здоровьесберегающей среды: дис. ...канд. пед. наук: 13.00.08 / Вадим Евгеньевич Фертик. – Москва, 2009. – 260 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись