Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ФАХОВОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

КУЛІНІЧ Лариса Олександрівна –

старший викладач кафедри образотворчого мистецтва та дизайну

Кіровоградського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто особливості формування фахового професіоналізму майбутніх художників-педагогів та визначені педагогічні умови навчально-творчої діяльності студентів, що сприяють їхньому професійному становленню, у процесі вивчення курсу художнього конструювання. Розглянуто такі умови, як зв'язок теорії з практикою, набуття студентами власного досвіду професійної діяльності і апробація його результатів на практиці, використання у навчальному процесі широкого комплексу додаткових організаційних форм навчально-пізнавальної діяльності.

Ключові слова: фаховий професіоналізм, професійне становлення, професійна підготовка, художнє конструювання, майбутній художник-педагог, художньо-творча діяльність, педагогічні умови, творче завдання, кераміка, позааудиторна робота.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гарбузенко Л. В. Особистіснорозвивальний компонент художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Л. В. Гарбузенко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Додаток 1 до Вип. 31. Том V (47). – К.: Гнозис, 2013. – С. 96–103.

2. Гузій Н. В. Основи педагогічного професіоналізму [навчальний посібник] / Н. В. Гузій. – К., 2004. – 138 с.

3. Кайдановська О. О. Методичні особливості вивчення курсу «Основи композиції» у вищих навчальних закладах / О. О. Кайдановська // Педагогічний процес: теорія і практика: зб. Наук. Праць. – К.: П/П «Екмо», 2003. – Вип. 2. – С. 32–37.

4. Кулініч Л. О. Формування пізнавального інтересу майбутніх художників-педагогів на прикладі гончарства / Л. О. Кулініч // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 276–283.

5. Максименко О. А. Дизайн и дети / О. А. Максименко. – Н.: Евро-прес, 2000. – 160 с.

6. Орлов В. Ф. Професійне становлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: теорія і технологія: монографія / Валерій Федорович Орлов / [за заг. ред. І.А. Зязюна]. – К.: Наукова думка, 2003. – 262 с.

7. Сисоєва С. О. Технологізація освітньої діяльності в умовах неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / [За ред.. І. А. Зязюна]. – К.: Віпол, 2000. – С. 249–274.

8. Стрітьєвич Т. М. Самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва як умова професійного становлення / Т. М. Стрітьєвич // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 188–194.

9. Энциклопедия профессионального образования / [гл. ред. С. Я. Батышев]: В 3-х т. – М.: АПО, 1998. – Т. 2. – 440 с.

10. Яців Р. Інтеграли мистецького фаху та сучасний освітній процес / Роман Яців // Вісник Львівської національної академії мистецтв. – Львів, 2007. – Вип.18. – С. 3–9.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись