Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТТЬ З КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна –

кандидат філософських наук, старший викладач

кафедри музичного мистецтва та хореографії

Південноукраїнського національного педагогічного університету

ім. К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуті основні аспекти підвищення мотивації до занять з класичного танцю. Особливості класичної хореографії і ії відмінності від сучасної хореографії. Наведено перелік основних досліджень з питань мотивації. Розкриті основні принципи підвищення мотивації до занять з класичного танцю.

Ключові слова: мотивація, підвищення мотивації, класичний танець, принципи підвищення мотивацїї, учитель хореографії.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Баранов А. Б. Создание условий для формирования позитивного отношения к
культурным ценностям в процессе обучения танцам / А. Б. Баранов // Дополнительное образование. – 2005. – № 10. – С. 67–74.

2. Белов М. С. Эстетическое воспитание средствами хореографического искусства / М. С. Белов. – М.: «Академия», 2004. – 336 с.

3. Блок Л. Д. Классический танец. История и современность / Л. Д. Блок. – М.: Искусство, 1987. – 245 с.

4. Васірук С. О. Класичний танець: навчально-методичний посібник / С. О. Васірук. – Івано-Франківськ: Прикарпатський нац. універс. ім. В. Стефаника, 2009. – 123 с.

5. Вербицкий А. А., Платонова Т. А. Формирование познавательной и профессиональной мотивации / А. А. Вербицкий, Т. А. Платонова. – М., 1986. – 89 с.

6. Мессерер Асаф. Уроки классического танца / Асаф Мессерер. СПб: – Лань, 2004. – 400 с.

7. Мильман В. Э. Внутренняя и внешняя мотивация учебной деятельности / В. Э. Мильман // Вопросы психологии. – 1987. – № 5. – С. 7–15.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись