28 листопада 2024 року в межах співпраці Центральноукраїнського державного університету ім. В. Винниченка та Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості відбувся ІІІ Регіональний науково-методичний семінар-практикум. Семінар був проведений у форматі відеоконференції на тему «Інноваційні підходи до організації освітнього процесу у закладі позашкільної освіти в умовах повоєнного відновлення країни».
Детальніше...
27 листопада 2024 року на базі Литовського коледжу бізнесу (Литва) пройшла міжнародна конференція на тему «Міжнародні можливості для студентів». Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка став одним із учасників події.
25 листопада відбулася підсумкова конференція за результатами навчальної (пропедевтичної) практики з педагогіки, яку студенти третього курсу факультету математики, природничих наук та технологій проходили з 18 по 22 листопада 2024 року у закладах загальної середньої освіти міста та області.
З 18 листопада 2014 року розпочалася навчальна (пропедевтична) практика з педагогіки відповідно до навчальних планів спеціальностей: 014 Середня освіта (Математика) Освітня програма: Середня освіта (Математика та Інформатика), 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) Освітня програма: Середня освіта (Біологія та здоров’я людини, Хімія), 014 Середня освіта (Хімія) Освітня програма: Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Географія) Освітня програма: Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота, 014 Середня освіта (Фізика), Освітня програма: Середня освіта (Фізика та Математика), 014 Середня освіта (Інформатика) Освітня програма: Інформатика та Робототехніка, 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) Освітня програма: Середня освіта (Трудове навчання та технології), 014 Середня освіта (Природничі науки) Освітня програма: Середня освіта (Природничі науки) студентів третього курсу денної форми навчання факультету математики, природничих наук та технологійфакультету математики, природничих наук та технологій.
Виклики сучасного суспільства, зокрема воєнний стан в Україні, вносять свої корективи в систему дистанційної освіти у вищій освіті. Вона стає більш затребуваною, зростає актуальність проблем, пов’язаних з організацією навчання різних вікових груп здобувачів освіти, з вибором інтернет-платформ для організації освітньої діяльності молоді, поєднанням традиційних методів навчання зі специфічними для дистанційної освіти.