Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ У ЗМІСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

БУЗОВА Олена Дмитрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри музичного виховання

Бердянського державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто питання посилення професійно-педагогічної спрямованості музичної підготовки майбутніх учителів музики, завдяки використання поліхудожніх зв’язків у контексті уроку музики. Висвітлюються питання щодо оптимізації музичного виховання на основі синтезу мистецтв, форм взаємодії мистецтв у навчально-вихованому процесі та використання методів художньо-педагогічного впливу. Розкрито етапи реалізації та класифікація поліхудожніх зв’язків на уроках музики.

Ключові слова: синтез мистецтв, поліхудожнє виховання, поліхудожні зв’язки, професійна підготовка, методи інтерпретації, художня культура, художньо-педагогічний вплив, словесна інтерпретація, проблемне навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арчажнікова Л. Г. Совершенствование процесса профессиональной підготовки учителя музики в условиях высшего педагогического образования. Сб. научн. тр. / Л. Г. Арчажникова (отв. ред.). – М.: МГЗПИ, 1982. – 170 с.

2. Падалка Г. М. Музична педагогіка. – Херсон, 1995. – 104 с.

3. Падалка Г. М. Учитель, музыка, дети. – М.: Знание, 1987. – 112 с.

4. Предтеченcкая Л. М. Щербаков Н. Ю. Методика преподавания художественной культуры в 8-м классе. Пособие для учителя. – М.: Изд-во НИИ школ, 1987. – 132 с.

5. Рапацкая Л. А. Формирование художественной культуры учителя музыки. – М.: МГПИ, 1991. – 135 с.

6. Спирин Л. Ф. Анализ учебновоспитательных ситуаций и решение педагогических задач: Уч. Пособие / Ред. В. А. Сластенин. – Ярославль, 1974. – 130 с.

7. Шевченко Г. П. Формирование у младших подростков представлений о художественном образе средствами комплексного воздействия искусств: Дис. канд. пед. наук. 13.00.01. – М., 1973. – 198 с.

8. Шип С. В. Як передати словами зміст музики? // Мистецтво і освіта. – 2001. –№2. – С. 8– 12.

9. Щолокова О. П. Світова художня культура. Програма для шкіл різного типу (1-11 кл) / О. П. Щолокова, Л. М. Ващенко (укл); Інститут змісту і методів навчання, – К., 1997. – 48 с.

10. Юсов Б., Сухова Т., Савенкова Л. Живой мир искусства. Интегрованная полихудожественная программа по изобразительному искусству для 1–4 кл. – М., 1998. – 104 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись