Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ДЕТЕРМІНОВАНІСТЬ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

ЧИЧУК Антоніна Петрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри дошкільної освіти Черкаського національного університету

імені Богдана Хмельницького

e-mail: [email protected]

Анотація

  Проведено аналіз наукових літературних джерел з метою дослідження проблеми підготовки освітянських кадрів, в тому числі і початкової школи, та їх вплив на економіку Великої Британії в період соціально-економічного розвитку країни. Підготовка та вдосконалення педагогічної майстерності вчителів розглядається у Великій Британії як фактор соціально-економічного й культурно-освітнього розвитку країни. Зокрема, підготовка й підвищення кваліфікації вчителів, у тому числі і початкової школи, детермінується рівнем розвитку економіки країн.

Ключові слова: проблеми підготовки вчителів, початкова школа, економіка Великої Британії, фактор соціально-економічного й культурно-освітнього розвитку країни.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Баскервіль Стів. Система вищої освіти у Великій Британії та міжнародні університетські звʼязки. Довідник для університетів світу / Стів Баскервіль, Фіона Маклеод, Ніколас Сондерс/ Міжнародне управління з питань європейської політики в інтересах вищої освіти Сполученого Королівства. – Серія досліджень / 9. – Липень, 2011. – Українське видання. – Здійснено за сприяння та фінансової підтримки Британської Ради в Україні. – 52 с.

2. Зискин К. Е. Профессиональнопедагогическая подготовка учителей средней школы на педагогических отделениях университетов Великобритании во второй половине ХХ в.: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Константин Евгеньевич Зискин. – Москва, 2002. – 157 с.

3. Гаргай Виктор Богданович. Розвитие системы повышения квалификации учителей в Великобритании (конец ХІХ – конец ХХ вв.). –
Дис. … доктора пед. наук. – Новосибирск. – 2006. – 379 с.

4. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В. Г. Кременя; авт.. кол.: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин. – К.: Освіта, 2004. – 384 с.

5. Стрункина Юлия Владимировна Профессиональная подготовка педагогических кадров во второй половине ХХ века: на материалах Великобритании и России : дисс. … канд. пед. наук: 13.00.01. – Ставрополь, 2012. – 169 с.

6. Біда О. А. Проблеми розвивального навчання у підготовці студентів до здійснення природознавчої освіти в початковій школі // Початкова школа. –2002. – №10. – С. 45–47.

7. Alexander R.J., Craft M., Lynch J. Change in teacher education, Context and provision since Robbins. – Guildford: Holt, Rinehart & Winston, 1984. – 357 p.

8. Sammond, N. Children in History: A. Personal Review of the Past Decadeʼs Priblished Research / N. Sammond // The Jounral of Psychohistory. – 1983. – №11. – P. 46–88.

9. Higher Education Output in Engineering: International Comparisons // Employment Gaz. – L. 1987 – Vol.95. – №12 – P .603–610.

10. A Better Way, http://www.reform.co.uk

11. The Education Reform Act – London, 1998. www.legislation.hmso.gov.uk/acts/acts1998.htm

12. Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі:спільність і розбіжності // Л. П. Пуховська. – К.: Вища школа, 1997. – 180 с.

13. Ситаров В. А. Дидактика. – М.: Academia, 2002. – 365 c.

14. Шмакова Александра Павловна. Опыт развития правовых отношений в образовательной системе Великобритании на рубеже ХХ–ХХI вв.: 13.00.01: Дис. … канд. пед. наук. – Омск, 2006. – 214 с.

15. Кучай О. Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій / О. В. Кучай // Вісник Черкаського університету. – Серія: Педагогічні науки. Випуск № 34(247). – 2012. – С. 137–140.

16. Кучай О. Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів початкових класів: навчальний посібник. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – 52 с.

17. Кучай Т. П. Підготовка майбутніх учителів в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів: монографія / за ред. д. пед. н., проф., дійсного члена НАПН України Н. Г. Ничкало. – Черкаси: ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2010. – 216 с.

18. Кучай Т. П. Стратегии развития высшей школы Великобритании // Вектор науки Тольятинского Государственного университета.– 2010. – №2 (12). – С. 193–195.

19. Кучай Т. П. Система професійної підготовки вчителів початкових класів до морально-етичного виховання учнів в університетах Японії: монографія / за ред. Н. Г. Ничкало. – Черкаси: видавець Чабанен- ко Ю. А., – 2014. – 584 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись