Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

MALARSTWO ZDZISŁAWA BEKSIŃSKIEGO W OCZACH SZEŚCIOLATKÓW - ANALIZA SEMIOTYCZA ZNACZEŃ DZIECIĘCYCH NA TEMAT WYBRANYCH OBRAZÓW ARTYSTY

KARCZMARZYK Małgorzata

University of Gdańsk. Prof. UP dr hab.

e-mail:[email protected]

ŁAPOT-DZIERWA Kinga

Pedagogical University of Cracow

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті розкривається потенціал сучасного мистецтва в організації діалога між дітьми і дорослими. Інтерпретація картин дозволяє набути знання і життєвий досвід, відбувається збагачення інтелекту, розвивається індивідуальна емоційна сфера.Знання, які діти отримують в цей період життя є фундаментом, на якому відбувається формування особистості, а також їхнє ставлення до інших людей. Доцільно надати можливість дитині в повній мірі пізнати світ і відкрити для себе нові реалії.

Ключові слова: картины, інтерпретація, емоційна сфера, сучасне мистецтво.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Eco, U. (2008). Dzieło otwarte: Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych. Warszawa: W.A.B.

2. Goban-Klas, T.(2005). Cywilizacja medialna. Geneza, ewolucja, eksplozja, Warszawa: WSiP.

3. Karczmarzyk, M. (2011). Co znaczą rysunki dziecięce? Znaczenia i potencjał komunikacyjny rysunku dziecka sześcioletniego. Gdańsk: Wyd. UG.

4. Karczmarzyk, M. (2013). Dziecko w wirtualnej galerii. Warszawa: Wyd. Akademickie Żak.

5. Mendel, M. (2006). Pedagogika miejsca, Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP.

6. Piaget, J. (1966). Studia z psychologii dziecka. Warszawa: Wyd. PWN.

7. Przetacznik-Gierowska, M., Mokiełło-Jarża, G. (1985). Psychologia rozwojowa i wychowawcza wieku dziecięcego. Warszawa: WSiP.Sztuka i dorastanie dziecka. (1981) red. Tyszkowa, M. Warszawa-Poznań: PWN.

8. Wadsworth, B. J. (1998). Teoria Piageta: poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka. Warszawa: WSiP.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись