Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

CONCEPTUAL DEVICE OF THE PROBLEM OF ARTISTIC AND INTERPRETIVE COMPETENCE OF FUTURE TEACHER OF MUSICAL DISCIPLINES

HORBENKO Helen Borysivna –

Ph.D., Assistant Professor of Music Theory and Instrumental

Disciplines Department Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko

State Pedagogical University

e-mail: [email protected]

ORCID iD 0000-0002-6836-0657

Анотація

    У статті визначено сутність і зміст основних категорій: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «художньо-інтерпретаційна компетентність». Встановлено, що художньо-інтерпретаційна компетентність майбутнього викладача музичних дисциплін є ключовою, оскільки забезпечує здатність і спроможність майбутнього фахівця активно, відповідально й ефективно реалізовувати професійно особистісні якості у подальшій педагогічній діяльності, надати їм особистісного сенсу й трансформувати в соціально-значущі компетентності.

Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, художньо-інтерпретаційна компетентність, майбутній викладач музичних дисциплін.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андреев А. Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философскометодологического анализа / А. Л. Андреев // Педагогика. – 2005. – № 4. – С. 19–27.

2. Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. Кн. 2: Особистісно- орієнтований підхід: науковопрактичні засади / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – 344 с.

3. Бібік Н. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Н. Бібік // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина, О. В. Овчарук, Л. І. Паращенко; О. Овчарук (заг. ред.). – К. : К.І.С., 2004. – С. 47–53.

4. Дубасенюк О. А. Особенности профессионального становления учителя в контексте компетентностного подхода // Вектор науки Тольяттинского Государственного университета. Серия: педагогика, психология, 2010. – № 2 (2). – С. 38-42.

5. Єрмаков І. Г. Феномен компетентно спрямованої освіти / І. Г. Єрмаков // Вересень. – 2003. – № 3 (25). – С. 47–50.

6. Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії : наук.-метод. посіб. / І. А. Зязюн. – К. : МАУП, 2000. – 312 с.

7. Компетентності та компетенції: до визначення понять в українському педагогічному контексті // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2004. – № 17–18. – С. 13–17.

8. Олексюк О. М. Музична педагогіка : навч. посіб. / Олексюк О. М. – К., 2006. – 188 с.

9. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва : (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Падалка Г. М. – К. : Освіта України, 2008. – 274 с.

10. Пометун О. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. Пометун // Рідна шк. – 2005. – № 1. – С. 65– 69.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись