Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (В КОНТЕКСТІ ПРОЕКТУ «ВІДКРИТИЙ СВІТ»)

САКСАГАНСЬКА Катерина Романівна –

магістрант Миколаївського національного університету

ім. В. О.Сухомлинського

e-mail – [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва в контексті проекту «Відкритий світ», які дозволяють зробити процес навчання в ЗНЗ ефективним та цікавим. Актуальність дослідження обумовлена соціально-економічними процесами, які вимагають від системи освіти інноваційного підходу у підготовці учнів. Обґрунтовано доцільність використання ІКТ під час викладання музичного мистецтва, наведено приклади.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформатизація, мультимедійні технології, мультимедійні презентації, музичне мистецтво, «Відкритий світ», аудіовізуальні засоби, навчальні блоки, Інтернет.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аристова Л. C. Інноваційні ідеї викладання музичного мистецтва в початковій і середній школі // Розвиток творчого потенціалу учнів загальноосвітніх навчальних закладів у системі поліхудожнього виховання. Матеріали ІІ Міжнародної школи методичного досвіду. – Миколаїв. – 2013 – С. 65–71.

2. Аристова Л. C. Використання відеоматеріалів на уроках художньої культури / Навчально-методичний посібник / Л. С. Аристова. – Миколаїв. – 2011 – 322 с.

3. Василенко Е. В. Шляхи застосування комп’ютерних технологій на уроках музичного мистецтва / Е.В. Василенко // Мистецтво в школі. – 2010. – №1 – С. 3–5.

4. Зуєв С. П. Впровадження комп’ютерних технологій у музичну освіту // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2010. – №3 – С. 5– 8.

5. Костриба Л. О. Створення мультимедійних програмно-педагогічних систем навчання засобами Power Point / Л. О. Костриба // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2008. – №4. – С. 33–36.

6. Масол Л. М. Методика навчання мистецтва у початковій школі: посібник для вчителів / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна, О. В. Калініченко, І. В. Руденко. – Харків.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. – С. 97–103.

7. Машбиц Е. І. Психолого-педагогічні проблеми комп’ютеризації навчання / Е. І. Машбиц. – М.: Педагогіка, 1998. – C. 192–198.

8. Новикова Н. Комп’ютерна презентація на уроках музики / Н. Новикова // Мистецтво та освіта. – 2010. – №3. – С. 25–29.

9. Проект Закону України «Про освіту» № 3491-д від 04.04.2016 – С. 13. Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalnaserednya/gromadske-obgovorennya-zakonoproektu%C2%ABpro-osvitu%C2%BB.html. Proekt Zakonu Ukrayiny «Pro osvitu» №3491-d vid 04.04.2016 – C. 13.

10. Турчин Т. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин // Рідна школа. – 2012. – № 1/2. – С. 39–43.

11. Чайковська О. Комп’ютерні технології в практиці музичного навчання загальноосвітньої школи / О. Чайковська // Рідна школа. – 2004. – № 10. – С. 25–28.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись