Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

DEVELOPMENT PROSPECTS OF CREATIVE AND PERFORMING PREPARATION OF FUTURE TEACHERS MUSICIANS

STRATAN-ARTYSHKOVA Tetiana Borysivna –

Doctor of Pedagogy, Professor of Music Theory and Instrumental

Disciplines Kirovograd Volodymyr Vinnychenko State Pedagogical University

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкривається значення творчо-виконавської підготовки як складного багатоаспектного процесу, що передбачає спрямованість на індивідуалізований розвиток професійно значущих якостей майбутнього фахівця, його творче самовираження. Доведено, що характеризуючись здатністю до інноваційного пошуку, до відтворення музичного образу у різних формах художнього мислення, результативність і перспективність творчо-виконавської підготовки полягає у сформованості авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівця.

Ключові слова: функції творчо-виконавської підготовки, педагогічні умови, авторська спроможність, майбутній педагог-музикант.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гончаренко С. У. Зміст загальної освіти і її гуманітаризація / С. У. Гончаренко // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи [За ред. І. А. Зязюна]. – К. : Віпол, 2000. – С. 81–107.

2. Горбенко О. Б. Музично-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва: навч.-метод. Посіб. / О. Б. Горбенко. – Кіровоград, 2012. – 84 с.

3. Гуральник Н. П. Новий погляд на інтеграційні процеси в класі фортепіано / Н. П. Гуральник // Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць [Ред. Колегія О. П. Щолокова та інші]. – К.: НПУ, 2004 р. – Вип. 1(6). – С. 59–66.

4. Даренський В. «Мова» мистецтва як феномен екзистенційного діалогу / В. Даренський // Людинознавчі студії: Зб. Наук. Праць ДДПУ. Філософія. – Дрогобич: Вимір, 2005. – С. 54–63.


5. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. (Альма-матер)

6. Каган М. С. Внутренний диалог как закономерность художественно-творческого процесса / М. С. Каган // Сов. Искусствознание. – М., 1985. – Вып. 19. – С. 184–219.

7. Масол Л. М. Компаративні методи опанування мистецьких цінностей у контексті полікультурної освіти / Л. М. Масол // Педагогічні науки. – Херсон: Вид-во ХДПУ, 2002. – Вип. 30. – С. 101–105.

8. Меерович М. И. Технология творческого мышления: Практическое пособие / М. И. Меерович, Л. И. Шрагина. – Мн.: Харвест; М.: АСТ, 2000. – 432 с.

9. Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико зорієнтований збірник / Керівник авторського   н.  із  ент С. М. Шевцова. – К.: Видавництво «Департамент», 2003. – 500 с.

10. Назайкинский Е. Логика музыкальной композиции / Е. В. Назайкинский. – М., 1982. – 319 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись