Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

LITERARY STUDIES AS A GUARANTEE OF FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHERS’ SELF-REALIZATION IN THE CONTEXT OF PARADIGM SHIFTS IN EDUCATION

BAZYL Ludmyla Olexsandrivna –

Doctor of Pedagogical Sciences,

Assistant Professor, Assistant Professor of Department of Preschool

and Primary Education Methodology and Psychology,

Institute of Postgraduate Teacher Education

of Borys Grinchenko Kyiv University

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкрито сутність літературознавчої діяльності і уточнено семантичний зміст поняття. Обґрунтовано, що виконання літературознавчої діяльності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури у вищих педагогічних навчальних закладах сприяє їхній самореалізації, утвердженню індивідуального стилю діяльності та подальшому професійному самовдосконаленню.

Ключові слова: літературознавча діяльність, процес професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури, вищі педагогічні навчальні заклади, професійне самовдосконалення.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аверинцев С. С. Филология [Электронный ресурс] / С. С. Аверинцев // Большая советская энциклопедия. – [изд. 3-е]. – Т. 27. – Режим доступа: http://philologos.narod.ru/texts/aver – Заглав. с титул. экрана.

2. Бахтин М. М. Литературно-критические статьи / М. М. Бахтин – М.: Художественная литература, 1986. – 543 с.

3. Богин Г. И. Обретение способности понимать: Введение в филологическую
герменевтику / Георгий Исаевич Богин. – М.: Психология, 2001. – 761 с.

4. Галич О. А. Теорія літератури: підручник / [Галич О. А., Назарець В. М., Васильєв Є. М.; за наук. ред. Олександра Галича]. – [3–тє вид., стереотип.]. – К.: Либідь, 2006. – 488 с.

5. Клочек Г. Д. Вища літературна освіта в контексті Болонського процесу / Григорій Клочек // Г. Д. Клочек Енергія художнього слова: [зб. статей] / Г. Д. Клочек. – Кіровоград, 2007. – С. 352–397.

6. Ковалів Ю. І. Абетка дисертанта: Методологічні принципи написання дисертації: [посібник] / Ю. І. Ковалів. – К.: Твім інтер, 2009. – 460 с.

7. Базиль Л. О. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. О. Базиль // Українська мова і література в школі. – 2013. – № 5. – С. 20–25.

8. Рибалка В. В. Теорії особистості у вітчизняній психології: [навч. посібн.] / В. В. Рибалка. – К.: ІПООД АПН України, 2006. – 400 с.

9. Марко В. П. Аналіз художнього твору: навч. посіб. / В. П. Марко. – К.: Академвидав, 2013. – 280 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись