Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ

САЛЕНКО Олег Олександрович –

cтарший викладач кафедри хореографічних дисциплін

Кіровоградського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті здійснена спроба узагальнення особливостей формування творчого потенціалу майбутніх хореографів. Охарактеризовано мотиваційний, змістовий та практичний етапи. Визначено особливості та взаємозв’язки даних етапів.

Ключові слова: творчий потенціал, хореографічна культура, майбутні хореографи, професійний саморозвиток.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Благова Т. О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів-хореографів у системі педагогічної освіти / Т. О. Благова // Вісник Житомирського державного університету, 2010. – Вип. 50.– Серія: Педагогічні науки. – С. 72–74.

2. Брате Т. Г. Из опыта развития общей культуры учителя// Педагогика. – 1993. – №2. – С. 70–74.

3. Володько В. Ф. Методика викладання народно-сценічного танцю: навч.-метод. посібник. – Ч.2. – К.: Мистецтво, 2003. – 122 с.

4. Легка С. А. Українська народна хореографічна культура XX століття: автореф. дис... канд. іст. наук: спец. 17.00.01 / С. А. Легка. − К.: Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, 2003. − 20 с.

5. Радул В. В. Основи професійного становлення особистості сучасного вчителя: [навчальний посібник] / Радул В. В., Кравцов В. О., Михайліченко М. В. – Кіровоград: Поліграфічновидавничий центр ТОВ «Імекс-ЛТД», 2007. – 252 с.

6. Спінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутніх вчителів хореографії // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ і м. В.Винниченка, 2010. – Вип. 101.– С. 271–278.

7. Стан народної хореографії в Україні та перспективи її розвитку / Матеріали науковопрактичної конференції – К., 2002. – 96 с.

8. Фриз П. І. Хореографічна культура як чинник творчого розвитку особистості дитини: автореф. дис... канд. мистецтвознавства: спец. 17.00.01 / П. І. Фриз. − Львів: Львів нац. муз. академіяім. М. Лисенко, 2007. − 18 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись