Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПЕДАГОГІКА МИСТЕЦТВА: ДОМІНАНТНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ

ПАДАЛКА Галина Микитівна –

доктор педагогічних наук, професор

кафедри педагогіки мистецтва та фортепіанного виконавства

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті висвітлено найактуальніші проблеми розвитку педагогіки мистецтва, до яких віднесено такі, як реалізація виховного, пізнавального і розвивального потенціалу мистецтва, модернізація змісту мистецької освіти, впровадження інтеграційних процесів у мистецьку освіту, застосування інтерактивних методик та медіа-освітніх технологій в навчальному процесі з мистецьких дисциплін, специфіка психолого-педагогічного моніторингу мистецьких досягнень учнів та студентів, активізації інтуїтивних чинників творчого вирішення художніх завдань, питання раннього виявлення, навчання і розвитку художньо обдарованих дітей.

Ключові слова: педагогіка мистецтва, актуальна проблематика досліджень, сучасні орієнтири модернізації, мистецька освіта.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Василенко Л. М. Гедоністичні засади вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва: теорія та методика: [ монографія] / Л. М. Василенко. – Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 336 с.

2. Дорошенко Т. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ музичної освіти учнів у контексті історії та теорії педагогіки: [монографія] / Т. В. Дорошенко. – Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. – 344 с.

3. Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти: [монографія] / А. В. Козир. – К.: Вид-тво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – 380 с.


4. Комаровська О. Духовна сфера особистості в контексті художньої обдарованості / О. А. Комаровська // Теорія і методика мистецької освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 14. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» 25–27 квітня 2013 року. – Київ, 2013. – Вип. 14 (19), Ч. 1. – С. 6–10.

5. Матвєєва О. О. Теоретико-методичні засади педагогічної діагностики якості вищої музично-педагогічної освіти: [монографія] / О. О. Матвєєва. – Харків: Видавництво «Щедра садиба плюс», 2014. – 438 с.

6. Растригіна А. Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагогамузиканта / А. Растригіна // Наукові записки – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, 2014. – Вип. 133. – С. 57–64.

7. Стратан-Артишкова Т. Б. Творчовиконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва. Монографія. / Т. Б. СтратанАртишкова. – Кіровоград: КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – 448 с.

8. Турчин Т. М. Початкова музична освіта: проблеми модернізації: [монографія] / Т. М. Турчин. – Чернігів: ПАТ «Десна» , 2013. – 368 с.

9. Отич О. М. Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний та методичний аспекти: [монографія] / О.М. Отич; за наук. ред. І.А. Зязюна. – Чернівці: Зелена Буковина, 2009. – 752 с.

10. Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: [підручник] / Володимир Черкасов – Кіровоград: РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2014. – 528 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись