ІНТОНАЦІЙНИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЯК ОДИН ІЗ КОМПОНЕНТІВ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У КЛАСІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ
МОЛОДІЙ Ольга Романівна –
заслужена артистка України, доцент, доцент
кафедри методики музичного виховання та диригування
Інституту мистецтв ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
е-mail: [email protected]
ОБУХ Людмила Василівна –
кандидат мистецтвознавства, асистент
кафедри виконавського мистецтва Інституту мистецтв
ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
е-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлено питання інтонаційного самоконтролю у навчально-виховному процесі підготовки студентів-музикантів. Джерелознавчий матеріал та власний педагогічний досвід дозволяє актуалізувати проблему формування навичок самоконтролю, ідентифікувавши предмет дослідження як один із компонентів професійної підготовки студента у класі постановки голосу, науково-методично обґрунтувати певні практичні напрацювання із даної проблематики.
Ключові слова: вокальна інтонація, самоконтроль, професійна музична підготовка, вокал, навчальновиховний процес.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Бандрівська О. Науково-методичні праці, статті, рецензії: Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. Випуск 6. / упор. Р. МиськоПасічник. – Львів: «Апріорі», 2002. – 148 с.
2. Кушка Я. Методика навчання співу: Посібник з основ вокальної майстерності. – Тернопіль: Навчальна книга–Богдан, 2010. – 288 с.
3. Михайлюк Х. Формування навиків самоконтролю як необхідна умова розвитку співочого голосу / Христина Михайлюк // Вокальне мистецтво: Історія. Сучасність. Перспективи: збірник статей / ред.-упор. Г. Карась. – Івано-Франківськ: Фоліант, 2015. – С. 178–182.
4. Чайка В. Мистецтво творити голосом. Роль психофізіологічного стану студента у розвитку його вокальної майстерності: поради педагога / Володимира Чайка. – Львів: Місіонер, 2008. – 104 с.