Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

КРИТЕРІЇ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ДИСЕРТАЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НАУКОВОЇ ШКОЛИ С. ГОНЧАРЕНКА

САМКО Алла Миколаївна –

аспірант відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих

НАПН України

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглянуто й узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності понять «критерій», «систематизація». Проведено критичний та порівняльний аналіз дисертаційних праць представників наукової школи С. Гончаренка. Автором здійснено класифікацію дисертацій за критеріями систематизації (напрям спеціальності, науковий рівень, роки захисту, зміст предмету, провідні напрями дослідження). Акцентовано увагу на багатогранності тематики досліджень науковців, що є провідною ознакою наукової школи академіка Семена Гончаренка.

Ключові слова: С. Гончаренко, критерії, систематизація, наукова школа, дисертаційні дослідження.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бабанский Ю. К. Педагогика / Под. ред. Ю. К. Бабанского. – М.: Просвещение, 1988. – 478 с.

2. Баловсяк Н. В. Формування інформаційної компетентності майбутнього економіста в процесі професійної підготовки: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / Баловсяк Надія Василівна / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 2006. – 334 с.

3. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ , «Перун», 2005. – 1728 с.

4. Величко Н. О. Систематизація екологічних знань учнів професійно-технічних училищ автотранспортного профілю: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / Величко Неля Олександрівна / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. – К., 2007. – 235 с.

5. Галімов А. В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до виховної роботи з особовим складом: монографія / А. В. Галімов. –Хмельницький: Вид-во НАДПСУ, 2004. – 376 с.

6. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

7. Кобернік С. Г. Опорні схеми як засіб систематизації знань школярів (на матеріалі предметів природничо-географічного циклу): Дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 1995. – 200 с.

8. Курлянд З. Н. Професійна усталеність вчителя – основа його педагогічної майстерності / З. Н. Курлянд. – Одеса, 1995. – 160 с.

9. Новий тлумачний словник української мови / укл. В. Яременко, О. Сліпушко. – К.: Аконіт, 2001. – Т. 2. Ж–О. – 911 с.

10. Слепкань З. И. Психологопедагогическая основа обучения математике: метод. пособ. – К.: Рад. шк., 1983. – 192 с.

11. Систематизація результатів наукового економічного дослідження [Електронний ресурс]: режим доступу: http://studopedia.su/8_3352_sistematizatsiyarezultativ-naukovogo-ekonomichnogodoslidzhennya.html 12. Філософський енциклопедичний словник / НАН України. Ін-т філософії ім. Г. Сковороди; голов. ред. В. І. Шинкарук. – К.: Абрис, 2002. – 880 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись