ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ
СТАШЕВСЬКА Інна Олегівна –
доктор педагогічних наук, професор,
директор навчально-наукового Інституту культури і мистецтв
ДЗ «Луганський національний Університет
імені Тараса Шевченка», заслужений діяч мистецтв України
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті констатовано необхідність трансформації уявлень широких мас про функціональні можливості мистецтва і мистецької освіти як в аспекті формування естетичної культури особистості, так і у вирішенні актуальних проблем сучасного суспільства. Здійснено аналіз актуальних соціокультурних проблем сучасного суспільства і розкрито потенційні можливості мистецької освіти для їхнього вирішення. Основні функції масової мистецької освіти класифіковано за такими перспективами: особистісноформувальна; естетично-виховна; культурно-інтегративна; соціально-інтегративна.
Ключові слова: мистецька освіта, мистецька педагогіка, мистецтво, актуальні соціокультурні проблеми.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Gieseler W. Curriculum-Revision und Musikunterricht / Walter Gieseler // Geschichte der Musikpädagogik / [hrsg. von H.-C. Schmidt]. – Kassel, 1986. – S. 215 – 266.
2. Шкурін О. І. Виховання моральної культури старшокласників засобами мистецтв: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / О. І. Шкурін. – Луганськ, 1999. – 17 с.