• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Міжнародна програма «Травмоінформована допомога через арт-комунікаційну взаємодію»

Заключним акордом роботи кафедри мистецької освіти у поточному навчальному році за Міжнародною програмою «Травмоінформована допомога через арт-комунікаційну взаємодію», стала участь професора Алли Растригіної у Літній школі KSE з практик травмоінформованого мистецтва у межах проєкту «Art Therapy Force». Захід було розроблено й організовано у партнерстві з Київською школою економіки, ГО ART DOT, Opera Circus та Королівського коледжу Лондона (факультет військових досліджень).

Відбулася презентація студентських робіт у техніці «гарячий батик»

Наприкінці семестру кафедра мистецької освіти організувала виставку студентських робіт у техніці «гарячий батик».

Волонтерський рух студентів-художників

Волонтерський рух студентів-художників у часи війни – це унікальний феномен, що виник в Україні під час збройного конфлікту. Це розповідь про роль майбутніх митців у підтримці та піднесенні духу народу, який переживає трагічні часи війни.

Відбувся захист курсових робіт (проєктів) студентів ІІІ курсу

Захист курсових робіт з образотворчого, музичного мистецтв та хореографії на ІІІ курсі – це важливий етап у навчанні студентів, який демонструє їхні знання, навички та творчий потенціал.

Прем’єра мюзиклу «Як монстри Рутенію рятували»

Важливою складовою авторського курсу професора Единбурського університету Найджела Осборна, запропонованого здобувачам освіти зі спеціальностей «014 Середня освіта (Музичне мистецтво)», «014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)», «023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», «024 Хореографія», «053 Психологія» у межах міжнародної об’єднаної програми «Арт-комунікації та травмоінформована допомога через мистецтво», є практична реалізація набутих знань, розумінь і способів дій у квазіпрофесійній діяльності. Тож під час щомісячних тренінгів професора відбувалося поступове залучення студентів до співтворчості з дітьми, однією із форм якого, за бажанням вихованців музичної школи № 2, стало створення мюзиклу «Як монстри Рутенію рятували». Головним завданням спільного творення з дітьми, стало набуття студентами досвіду арт-комунікаційної взаємодії з дитячою аудиторією різнорівневої музичної підготовки, концентруючись на процесі, а не на результаті.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись